- Начална страница
- Avtomobili
- Toyota
- Toyota Avensis
Toyota Avensis Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Toyota Avensis, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Toyota Avensis
-
Toyota Avensis Wagon 2.0 VVTi Luna Business
€ 5 450,-- 195 869 km
- 07/2008
- 108 kW (147 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
224 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-3113 AH SCHIEDAM -
Toyota Avensis Life Navi Kamera Alu WR Sitzheizung Klimatr. 1. Hd
€ 9 950,-- 112 300 km
- 03/2013
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-92318 Neumarkt -
Toyota Avensis Combi 1.8 Edition
€ 9 990,-- 116 430 km
- 03/2011
- 108 kW (147 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-94034 Passau -
Toyota Avensis Touring Sports 1.8 Business Edition - Lederausstat
€ 14 800,-Подлежащ на отчитане ДДС - 101 117 km
- 12/2015
- 108 kW (147 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-85055 Ingolstadt -
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Business | NETTE AUTO MET ONDERHOUDSBOEK
€ 9 400,-- 167 766 km
- 03/2010
- 108 kW (147 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
154 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-7207 BG ZUTPHEN -
Toyota Avensis 2.0 VVTi Business AUT CLIMA NAVI CAMERA PDC NAP AO
€ 5 995,-- 216 637 km
- 10/2010
- 112 kW (152 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
7,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
165 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-3076 JA ROTTERDAM -
Toyota Avensis Wagon 1.8 VVTi Business | Trekhaak
€ 11 950,-- 180 374 km
- 11/2013
- 108 kW (147 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
153 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-4382 NA VLISSINGEN -
Toyota Avensis Wagon 1.6 VVTi Dynamic
€ 3 450,-- 324 962 km
- 10/2009
- 97 kW (132 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
153 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-3751 BK BUNSCHOTEN-SPAKENBURG -
Toyota Avensis 2.0 D-4D Sol UNICO PROP. EURO 5 KM E MOTORE ORIGIN
€ 10 450,-- 43 700 km
- 10/2009
- 93 kW (126 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
-
5,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
141 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-27100 Pavia
Toyota Avensis е голям семеен автомобил, произвеждан от японската фирма от 1997-а. Avensis е прекият наследник на европейския модел Carina E и е наличен като четиривратно купе, петвратен хечбек и комби. Първото поколение бе представено през 1997-а, за да даде по-модерно име и облик на Toyota Carina E. Моделът се продава добре в Европа, а през годините Avensis порасна като размер, технология, мощност и икономичност, за да бъде достоен съперник на Mazda 6, Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Opel Insignia, Citroën C5, Peugeot 508 и Škoda Superb. Avensis произлиза от френския термин „advancer“ – „напредвам/повишавам/увеличавам“. Макар че първото поколение е сериозно преработено издание на предишното поколение Carina E, единствените важни общи части са двигателите. Оригиналният модел има опция за четири различни двигателя (1.6-, 1.8-, 2.0-литрови бензинови агрегати и 2.0-литров турбо дизел) и три версии – купе, хечбек и комби. Както може да се очаква от Toyota – всички с високо качество на производство, отлична издръжливост, достатъчно комфортен вътрешен обем, комфортно шофиране и… не особено голямо удоволствие. През 2000-а година Avensis минава през фейслифт – сателитната навигация влиза в стандартното оборудване, двигателите са подобрени, а е добавен и нов модел – спортният Avensis. Година по-късно е представен и Avensis Verso – компактен ван, в който има място за седем пътници. Платформата на Verso е подготовка за второто поколение Avensis, но двигателят е само един вид – 2.0-литров.
Повече красота, повече удоволствие
Второто поколение е в съвсем различен формат – дело на дизайнерското студио на компанията във Франция (също както Toyota Echo и Toyota Corolla). То се появи в началото на 2003-а и предлагаше съвсем ново ниво на визуална привлекателност и удоволствие за шофьора. Двигателите са същите като в предишното поколение Avensis, но е добавен от 2.4-литров четирицилиндров агрегат от Camry. Avensis завърши на четвърто място на наградите „Автомобил на годината в Европа“ през 2004-а – след Fiat Panda, Mazda3 и Volkswagen Golf, но списание What Car? обяви Avensis за най-добър семеен автомобил за 2004-а и 2005-а. Този модел бе и първият японски автомобил, получил пет звезди от пет възможни в новите краш тестове на Euro NCAP, като с общо 34 точки получи най-високия резултат дотогава. Това бе и първото возило, продавано в Европа, с въздушна възглавница за колената. През 2006-а Avensis мина през фейслифт, като най-видимите промени са новата предна броня и решетка и мигачите на страничните огледала. Материалите за интериора също са нови, както и автоматичните предни фарове. По отношение на двигателите бе добавен D-4D двигател, който в съчетание с шестстепенната ръчна трансмисия, намалява разхода на гориво и емисиите на вредни газове и ускорение от 0 до 100 км/ч за 10,5 секунди. Употребяваните автомобили от това поколение се котират доста високо, защото гарантират редки срещи със сервиза – надеждността е на изключително ниво (необичайно силно и издръжливо очакване, ако трябва да цитираме DEKRA). Но пак моделите след фейслифта са за предпочитане. Единственият проблем е при фаровете, но там грижите се разрешават лесно. Третото поколение бе представено на шоуто в Париж през 2008-а и стигна до пазарите в началото на 2009-а. Външният вид е още по-лъскав и атлетичен, а моделът е наличен само в два варианта – седан и комби – и за разлика от предишните поколения няма петвратен хечбек. По отношение на сигурността Avensis продължава да е на много високо ниво – стандартни са седем въздушни възглавници, активни облегалки за главите, които намаляват силата на камшичния удар при катастрофа, както и стопове, които премигват при рязко спиране. При тестовете на Euro NCAP Avensis получи пет звезди от пет възможни с 90 процента от всички точки за сигурността на пътниците на предната седалка. За задвижването има четири различни опции – три бензинови и един дизелов двигател, които са по-мощни от тези от предишното поколение и с по-ниски емисии на вредни газове. През 2012-а бе първият фейслифт на модела – налични са нова предна решетка и модифицирани задни фарове. Три години по-късно Avensis мина и през втори фейслифт – отново различна решетка, модифицирана задница, нов интериор и нови предни и задни фарове. Освен това новите ZR двигатели са първите с Valvematic технологията на Toyota. Според специалистите от DEKRA, Avensis трето поколение се представя значително по-добре от средното ниво в средния клас при тестовете на употребявани автомобили. Доста скучен автомобил, без шанс да искаш нещо повече. Но това не е лишено от предимства, нали?