- Начална страница
- Avtomobili
- Pontiac
- Pontiac GTO
Pontiac GTO Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Pontiac GTO, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Pontiac GTO
-
Pontiac GTO - Judge Clone - Entièrement Restaurée
€ 56 000,-- 85 300 km
- 01/1969
- 288 kW (392 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, FR-74500 PUBLIER -
Pontiac GTO Tempest Le Mans, 1967
€ 36 900,-- 67 580 km
- 07/1967
- 184 kW (250 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-21509 Glinde -
Pontiac GTO
€ 27 500,-- 87 000 km
- 10/2005
- 298 kW (405 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-97688 Bad Kissingen -
Pontiac GTO Tempest
€ 21 950,-- 1 224 km
- 06/1970
- 199 kW (271 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-5491PK Sint-Oedenrode -
Pontiac GTO LE MANS Station Wagon / Front / LPG / 5,7L V8 / Au
€ 9 950,-- 45 199 km
- 06/1971
- 118 kW (160 к.с.)
- ретро
- 9 предишни собственици
- автоматик
- автогаз
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5741 TT BEEK EN DONK -
Pontiac GTO 1969 | 400 Cui | NL kent. |
€ 37 500,-- 25 250 km
- 04/1969
- 221 kW (300 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-1746 CM DIRKSHORN -
Pontiac GTO
€ 43 000,-- 158 771 km
- 01/1969
- 257 kW (349 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-51100 Pistoia -
Pontiac GTO Cabriolet | 400 CUI V8 | 350 PK | 1969
€ 59 950,-- 60 466 km
- 01/1969
- 257 kW (349 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-5145 NA WAALWIJK
Името Pontiac се свързва от 40-те години със спортно моторизирани модели на автомобилния концерн General Motors, преди той да се откаже от марката в рамките на преструктурирането на предприятието. В Европа Pontiac е познат от 60-те години, когато GM изпраща там като начало два спортни автомобила на тази марка. Един от тях е Pontiac Firebird, който първоначално е създаден през 1967 година като кабриолет и купе, както и представеният преди това през 1964 година Pontiac GTO, който се предлага в два варианта на шасито като купе и в една отворена версия с платнен или твърд покрив. Това първо поколение на Pontiac GTO се числи към съоснователите на ерата на американските автомобили тип „Muscle Car“.
През 2004 година Pontiac GTO преживява ново издание
Въпреки че тези мощни купета и кабриолети не са скъпи за закупуване в американската икономика, особено като се има предвид, че се водят като истински спортни автомобили и успешно се състезават с престижната европейска конкуренция, през 70-те години продажбите им потъват заради петролните кризи. След три поколения последният засега Pontiac GTO е произведен през 1975 година. Едно ново издание се появява за кратко в периода от 2004 до 2006 година, когато австралийското дъщерно предприятие на GM Holden пуска на пазара едно купе като наследник на Pontiac GTO, което се появява в Европа като вносен автомобил.
Моторите на Pontiac GTO
Характерни за историческите поколения на Pontiac GTO от 1964 до 1975 година са моторите с голям работен обем в осемцилиндровия клас. В базовата версия създаденият като купе и кабриолет Pontiac GTO получава през първите години до 242 кВт (329 к. с.). В следващите години основната мощност на Pontiac GTO е увеличена на 250 кВт (340 к.с.). Във втората производствена фаза от 1967 до 1973 година Pontiac GTO достига с моторното оборудване Ram Air до 280 кВт (381 к. с.). В третото поколение от 1974 година Pontiac GTO вече не се предлага като като кабриолет и е оборудван с един осигуряващ само 150 кВт (204 к. с.) V8 агрегат, за да изпълнява функциите на базов модел на Pontiac Grand Am. Наличното от 2004 година в САЩ модерно поколение на Pontiac GTO се произвежда от австралийското дъщерно предприятие Holden с V8 мотори, които се вграждат и в Corvette. На разположение са агрегати с две нива на работния обем от 5,7 и 6,9 литра. С по-малкия мотор Pontiac GTO достига мощност от 260 кВт (353 к. с.), а по-големият двигател осигурява на купето 300 кВт (408 к. с.).