- Начална страница
- Avtomobili
- Peugeot
- Peugeot 607
Peugeot 607 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Peugeot 607, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Peugeot 607
-
Peugeot 607 Premium **AU/HU bis 10/2024**
€ 1 900,-- 133 698 km
- 09/2005
- 116 kW (158 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
9,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
219 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-15926 Luckau -
Peugeot 607 2.2-16V Business AUT /Airco/Cruise/PDC/NAVI/Leer
€ 3 350,-- 161 522 km
- 10/2004
- 116 kW (158 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
225 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-7606 HG ALMELO -
Peugeot 607 3.0-24V V6 Executive automaat LEER org NL
€ 2 450,-- 225 310 km
- 02/2004
- 152 kW (207 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
245 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-8171 MG VAASSEN -
Peugeot 607 2.2 HDI136 PACK
€ 2 990,-- 124 135 km
- 04/2003
- 101 kW (137 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
181 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, FR-93220 GAGNY -
Peugeot 607 2.0 HDi 136ch FAP Feline
€ 8 490,-- 153 000 km
- 10/2009
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, FR-59223 Roncq -
Peugeot 607 V6 2.7 hdi 204 CV ÉDITION SPORT PACK BVA
€ 4 990,-- 201 000 km
- 12/2006
- 151 kW (205 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, FR-52100 Bettancourt-la-Ferée -
Peugeot 607 2.2-16V PACK Airco Navigatie Leder bekleding
€ 2 950,-- 289 126 km
- 09/2003
- 116 kW (158 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
219 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5113 BJ ULICOTEN -
Peugeot 607 2.2i Pack
€ 4 950,-- 60 000 km
- 02/2004
- 118 kW (160 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
9,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-50012 ZARAGOZA -
Peugeot 607 3.0-24V V6 Pack Automaat/NAP/Leer.
€ 2 195,-- 112 008 km
- 06/2001
- 152 kW (207 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
245 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-6827 BX ARNHEM
Peugeot 607 е автомобил от високия клас, дело на френската компания Peugeot. Луксозният седан прави своя дебют през 1999 г. като наследник на поостарелия, но далеч по-успешен модел – 605. Въпреки завидните характеристики, които притежава, френският автомобил така и не успява да спечели сърцата на многобройната аудитория.
Един отличен пример в своята категория
Peugeot 607 използва платформа, идентична с тази на предшественика си, но с далеч по-съвременен дизайн. Екстериорът е сходен с този на значително по-продаваните немски представители на класа като Audi A6 и Mercedes E-Klasse, а в някои отношения е дори по-добър. Аеродинамичната му форма и луксозното, дори тузарско излъчване правят френския седан един от най-добре изглеждащите автомобили на 21-ви век. Комбинацията от кожа, висококачествена пластмаса и множество хромирани детайли блести в интериора на возилото, подчертавайки бизнес нюха, който носи в себе си. Подредбата на различните компоненти в каросерията е просто отлична, а повече от надеждната изработка гарантира дълъг живот на всички елементи в каросерията. Още базовото оборудване на модела предлага огромен набор от екстри, една част от които са климатроник, 8 въздушни възглавници, мултимедийна система и датчик за налягането в гумите. Изобилието от простор в купето, удобните ергономичните седалки и перфектната шумоизолация правят пътуването в автомобила изключително комфортно. Въпреки плавния ход, който притежава, Peugeot 607 стои повече от сигурно на пътя – сигурността при остри завои е също толкова голяма, колкото и при прави участъци. Единственият недостатък дотук е посредствената кормилна уредба, често сравнявана с тези от най-ниските класове. Изборът от възможни двигатели под капака на Peugeot 607 също не е за подценяване. В арсенала от агрегати присъстват бензиновите 2.0 (137 к. с.), 2.9 ES9 (211 к. с.) и 3.0 V6 (210 к. с.), както и дизеловите 2.0 (110 и 126 к. с.), 2.2 HDi (133, 160 и 170 к. с.) и 2.7 HDi V6 (204 к. с.), оборудвани с ръчни или автоматични трансмисии. Най-добрите попадения, както може да се очаква, са дизеловите мотори, най-ярък представител на които е 2.7-литровият шестак, който достига 100 км/ч за малко над 9 секунди, развива максимална скорост от 230 км/ч и изразходва приблизително 8 литра гориво при смесен пробег от 100 километра. За съжаление поддръжката на този двигател излиза доста солено, затова и най-оптималният вариант е 2.2 HDi със 133 конски сили, който е една идея по-муден от по-големия си събрат, малко по-икономичен и значително по-лесен и евтин за обслужване. През 2004 г. моделът претърпява леки обновления с надеждата за по-голям успех, но поради драстичния спад в продажбите, 6 години по-късно, е спрян от производство, като на негово място пристига чисто новият и готов да завземе пазара Peugeot 508.
Изтънчена кола на достъпна цена
Слабата популярност на Peugeot 607 в случая си има и положителна страна, изразяваща се в цената му като употребяван автомобил, която е значително по-ниска от тази на конкурентните модели. Като всеки типичен френски представител обаче, и луксозният седан си има своите кусури. Първият от които е относително скъпата поддръжка. Съпоставен с други екземпляри в същата категория, резервните части за Peugeot 607 са по-скъпи, а основните ремонти често причиняват финансови затруднения на голяма част от собствениците. От сервизни намеси най-често страдат кормилната уредба, чийто хронични дефекти вероятно са вродени, както и характерната ходова част, която най-вероятно не е проектирана за движение по нискокачествени настилки. Възможни са и течове от скоростната кутия, при които, също както при управлението, явно са заложени от ден първи. Фаровете също дефектират, най-често нуждаейки се от допълнително регулиране през определен период от време. Изключвайки дребните болежки, характерни за всеки един автомобил, употребяваният Peugeot 607 определено е много добро попадение, що се отнася до кола във високия клас. Причината за неговия неуспех въпреки добрите възможности и отлично качество, които притежава, и до ден-днешен остава под въпрос.