Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
peugeot-607-l-01.jpg

Peugeot 607

Peugeot 607 Преглед

Виж подробен преглед на автомобила Peugeot 607, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още

Употребявани от:
*Най-ниска цена в AutoScout24 през изминалия месец

Peugeot 607 е автомобил от високия клас, дело на френската компания Peugeot. Луксозният седан прави своя дебют през 1999 г. като наследник на поостарелия, но далеч по-успешен модел – 605. Въпреки завидните характеристики, които притежава, френският автомобил така и не успява да спечели сърцата на многобройната аудитория.

Един отличен пример в своята категория

Peugeot 607 използва платформа, идентична с тази на предшественика си, но с далеч по-съвременен дизайн. Екстериорът е сходен с този на значително по-продаваните немски представители на класа като Audi A6 и Mercedes E-Klasse, а в някои отношения е дори по-добър. Аеродинамичната му форма и луксозното, дори тузарско излъчване правят френския седан един от най-добре изглеждащите автомобили на 21-ви век. Комбинацията от кожа, висококачествена пластмаса и множество хромирани детайли блести в интериора на возилото, подчертавайки бизнес нюха, който носи в себе си. Подредбата на различните компоненти в каросерията е просто отлична, а повече от надеждната изработка гарантира дълъг живот на всички елементи в каросерията. Още базовото оборудване на модела предлага огромен набор от екстри, една част от които са климатроник, 8 въздушни възглавници, мултимедийна система и датчик за налягането в гумите. Изобилието от простор в купето, удобните ергономичните седалки и перфектната шумоизолация правят пътуването в автомобила изключително комфортно. Въпреки плавния ход, който притежава, Peugeot 607 стои повече от сигурно на пътя – сигурността при остри завои е също толкова голяма, колкото и при прави участъци. Единственият недостатък дотук е посредствената кормилна уредба, често сравнявана с тези от най-ниските класове. Изборът от възможни двигатели под капака на Peugeot 607 също не е за подценяване. В арсенала от агрегати присъстват бензиновите 2.0 (137 к. с.), 2.9 ES9 (211 к. с.) и 3.0 V6 (210 к. с.), както и дизеловите 2.0 (110 и 126 к. с.), 2.2 HDi (133, 160 и 170 к. с.) и 2.7 HDi V6 (204 к. с.), оборудвани с ръчни или автоматични трансмисии. Най-добрите попадения, както може да се очаква, са дизеловите мотори, най-ярък представител на които е 2.7-литровият шестак, който достига 100 км/ч за малко над 9 секунди, развива максимална скорост от 230 км/ч и изразходва приблизително 8 литра гориво при смесен пробег от 100 километра. За съжаление поддръжката на този двигател излиза доста солено, затова и най-оптималният вариант е 2.2 HDi със 133 конски сили, който е една идея по-муден от по-големия си събрат, малко по-икономичен и значително по-лесен и евтин за обслужване. През 2004 г. моделът претърпява леки обновления с надеждата за по-голям успех, но поради драстичния спад в продажбите, 6 години по-късно, е спрян от производство, като на негово място пристига чисто новият и готов да завземе пазара Peugeot 508.

Изтънчена кола на достъпна цена

Слабата популярност на Peugeot 607 в случая си има и положителна страна, изразяваща се в цената му като употребяван автомобил, която е значително по-ниска от тази на конкурентните модели. Като всеки типичен френски представител обаче, и луксозният седан си има своите кусури. Първият от които е относително скъпата поддръжка. Съпоставен с други екземпляри в същата категория, резервните части за Peugeot 607 са по-скъпи, а основните ремонти често причиняват финансови затруднения на голяма част от собствениците. От сервизни намеси най-често страдат кормилната уредба, чийто хронични дефекти вероятно са вродени, както и характерната ходова част, която най-вероятно не е проектирана за движение по нискокачествени настилки. Възможни са и течове от скоростната кутия, при които, също както при управлението, явно са заложени от ден първи. Фаровете също дефектират, най-често нуждаейки се от допълнително регулиране през определен период от време. Изключвайки дребните болежки, характерни за всеки един автомобил, употребяваният Peugeot 607 определено е много добро попадение, що се отнася до кола във високия клас. Причината за неговия неуспех въпреки добрите възможности и отлично качество, които притежава, и до ден-днешен остава под въпрос.