- Начална страница
- Avtomobili
- Peugeot
- Peugeot 406
Peugeot 406 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Peugeot 406, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Peugeot 406
-
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI Platinum, 1.Hand! Leder
€ 2 850,-- 296 740 km
- 12/2003
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
-
6,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
170 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-31515 Wunstorf -
Peugeot 406 Coupé 2.0-16V
€ 7 950,-- 266 933 km
- 03/1999
- 97 kW (132 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
237 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-3641 SG MIJDRECHT -
Peugeot 406 Coupé 3.0-24V V6 Pack
€ 4 950,-- 287 134 km
- 06/2000
- 152 kW (207 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
248 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-2391 PZ HAZERSWOUDE-DORP -
Peugeot 406 Coupé 2.2 HDi Ultima Edizione 334/2000
€ 2 990,-- 251 000 km
- 08/2005
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
6,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, FR-59282 DOUCHY LES MINES -
Peugeot 406 1.8 KLIMA
€ 1 300,-- 105 000 km
- 03/2000
- 81 kW (110 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
8,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, DE-01187 Dresden -
Peugeot 406 Esplanada, Klima, 4 tür.,el. Fensterh., ABS
€ 4 950,-- 146 300 km
- 10/2002
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-68199 Mannheim -
Peugeot 406 406 1.8-16V ST
€ 500,-- 300 000 km
- 04/2001
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
7,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, NL-4702LV Roosendaal -
Peugeot 406 2.0 HDI 110 CV
€ 2 300,-- 262 000 km
- 11/2003
- 81 kW (110 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, ES-28015 Madrid -
Peugeot 406 2.0 HDi - 110 SR
€ 1 250,-- 350 000 km
- 12/2002
- 80 kW (109 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
4,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, FR-21800 chevigny saint sauveur
"Peugeot 406 е голям семеен автомобил, произвеждан от френската компания между 1995 г. и 2004 г. Той се предлага като седан, комби и купе със сериозен избор от бензинови и дизелови двигатели. 406 използва същата платформа като Citroën Xantia, макар и без сложната хидропневматична система на окачване. 406 остана на второ място в класацията за автомобил на годината в Европа през 1999 г., като изостана с 15 точки от Fiat Bravo/Brava. Стилът на 406 е сериозно повлиян от предшественика 405, макар че това го прави неособено отличим на пътя. Но пък е лесно забележим по отношение на комфорта на возене, размера и удобството на седалките и пространството за пасажерите. Първоначално наличните двигатели са 1.8- (89 и 110 конски сили) и 2.0-литрови бензинови (134 и 137 конски сили) и 1.9-литров турбо дизел (89 конски сили), като по-късно са добавени 2.0-литров бензинов с турбокомпресор (145 конски сили), 3.0-литров бензинов V6 (190 и 208 конски сили) и 2.1-литров турбо дизел (108 конски сили). Дизеловите версии са изключително популярни, като 406 се превръща в един от най-продаваните дизелови автомобили в Европа. При това въпреки ниските оценки на краш-тестовете на Euro NCAP – само две звезди (едната е по милост) от пет възможни. При употребяваните автомобили най-честите проблеми са тези в горивната помпа и ключалките, както и шумовете в каросерията. Също така 1.8-литровите двигатели не се справят особено добре по отношение на динамиката заради тежестта на автомобила. Опциите за трансмията са две – петстепенна ръчна и четиристепенна автоматична.
Красивото 406 Coupe
Купето с две врати е по дизайн на Pininfarina, като италианското студио го и произвежда. Стилистът е Лоренцо Рамчиоти, който прави и Ferrari 456 и 550 Maranello. Изборът при двигателите е 2.0-литров бензинов редови четирицилиндров или 3.0-литров V6, а от 2001 г. и 2.2-литров HDi дизел. За по-късните модели (след фейслифта от 1999 г.) се предлага и 2.2-литров бензинов двигател. Тогава е сменено и таблото, а материалите във вътрешността стават по-луксозни. Общо от този вариант са направени 107,633 бройки. И всяка една от тях е по-добрата алтернатива на Ford Mondeo или Opel Vectra. Като според някои дори е достойна конкуренция на BMW 3-та серия.
Повече сигурност и икономичност
През 1999 г. е време за фейслифт. Peugeot работи сериозно по сигурността, здравината и контрола при висока скорост, като при краш-тестовете на Euro NCAP 406 вече има три звезди. Освен това е наличен подобрен HDi двигател с повече мощност и по-нисък разход на гориво. По интериора и екстериора също има подобрения – повече хром, нова решетка и по-ясни предни фарове. Задните пък получават червено оцветяване и лента в цвета на каросерията между тях. Вътрешно е повишено нивото на пластмасите, а някои модели получават и електрически прибиращи се огледала и автоматични чистачки. 406 разполага с доста сериозно пространство в кабината и багажника, особено в комби версията. Фейслифът реши някои от проблемите на началните модели, но все още има дефекти по скоростната кутия, съединителя и спирачната система – тоест при употребяваните автомобили трябва да им се обърне сериозно внимание. Освен това между 2000 г. и 2003 г. има 11 официални прибирания на различни модели 406 по сервизите заради серия от проблеми – по двигателите, по ремъците, по коланите и въздушните възглавници, заради проблеми по серво управлението. Тоест трябва внимателно да се провери историята на автомобила. Но пък издръжливостта е сериозно тествана, тъй като в някои страни от Европа 406 се използват като таксита. Има модели с вече над 700,000 километра пробег, които продължават да вършат отлично своята работа.
Световният рекорд на 406
През 2002 г. Peugeot 406 HDi постави нов рекорд за най-дълъг пробег с едно зареждане на резервоара. Автомобилът пътува в Австралия между Мелбърн и Рокхамптън и изминава общо 2,348 километра."