- Начална страница
- Avtomobili
- Peugeot
Актуални оферти за Peugeot
-
Peugeot 208 1.2 puretech Allure s AUTOMATICO
€ 11 990,-- 35 000 km
- 10/2021
- 74 kW (101 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
4,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
99 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-20082 Binasco -
Peugeot 208 1.4 VTi 95 CV 5p. GPL Active
€ 3 990,-- 95 000 km
- 08/2015
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- автогаз
-
5,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
129 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-80047 San Giuseppe Vesuviano - Napoli - Na -
Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi Active STT
€ 4 250,-- 274 216 km
- 06/2015
- 84 kW (114 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
-
4,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
110 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-1910 Kampenhout -
Peugeot 208 5p 1.2 puretech Active 68cv OK NEOPATENTATI
€ 6 990,-- 52 000 km
- 12/2018
- 50 kW (68 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
4,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
110 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-20082 Binasco -
Peugeot 308 SW 1.6 HDi Active
€ 4 250,-- 203 835 km
- 04/2015
- 68 kW (92 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
-
3,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
99 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-1910 Kampenhout -
Peugeot 208 1.2 puretech Active OK NEOPATENTATI
€ 10 990,-- 26 000 km
- 09/2020
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
4,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
98 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-20082 Binasco -
Peugeot 5008 Allure 1.2 PureTech 130 7-Sitzer Kamera App
€ 15 990,-- 133 608 km
- 02/2019
- 96 kW (131 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-36251 Bad Hersfeld -
Peugeot 408 1.2 puretech Allure s&s 130cv eat8 Con TELECAMERA
€ 25 890,-Подлежащ на отчитане ДДС - 2 388 km
- 06/2024
- 96 kW (131 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
5,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
133 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-04100 Latina - Lt -
Peugeot 208 Active Aut.
€ 11 500,-- 28 400 km
- 12/2020
- 74 kW (101 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
4,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
102 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, AT-2103 Langenzersdorf
Peugeot са активни повече от 125 години в производството на автомобили. По тази причина френският автомобилен концерн в подножието на река Вогези принадлежи към най-старите марки автомобили. Бивайки част от групата ПСА Пежо-Ситроен (PSA Peugeot Citroën), лъвовете от Сошо, заедно с автомобилната марка-сестра, са на второ място сред автомобилните производители в цяла Европа – само Volkswagen продава повече автомобили от тях. Марката обединява по свой уникален начин от десетилетия традиция и новаторство : през 1929-а за първи път се въвежда бройната система с нула в средата (формат х0у); също така първият дизелов двигател във френските серийни коли произлиза от Peugeot. На пазара за употребявани автомобили моделите на Peugeot заемат високи места сред предпочитанията на клиентите. И с право, защото превозните средства на Peugeot убеждават в това с ниските изходни цени, с редовно високите оценки при опитите за безопасност, както и с комфортното оборудване.
Тези модели на употребявани Peugeot автомобили биха могли да предизвикат интерес
Сред някои хора витае мнението, че автомобилите на Peugeot са толкова разпространени, защото са изгодни. Ниската цена е само една причина от многото. Мощните двигатели също не трябва да бъдат пренебрегвани, при положение че изразходват по-малко от конкуренцията от Волфсбург или Зинделфинген. Французите не икономисват и от фактора безопасност, освен това за всяка серия се предлагат множество екстри в оборудването още при основното представяне. Фирмата Peugeot се е погрижила със забележителния си дизайн както употребяваните, така и новите автомобили да притежават еднакво висока стойност на признание.
Peugeot 308 : Първото поколение на Peugeot 308 слиза от конвейерната линия през 2012. То пленява с изразителния дизайн – отличителни характеристики са издължените фарове и голямата предна решетка. Към тях се присъединяват и приветливото и прегледно вътрешно пространство и сравнително голям багажник. Моторизацията започва при 90 конски сили, но модел 308 GTi (Grand Tourer Injection) може да устои в дуела със своите 200 конски сили на VW. И комфортът е налице – ако същевременно други производители продават темпомата и климатика като екстри, то те са включени при серийното оборудване на модел 308.
Peugeot 508 : Французите не бяха имали 19 години подред модел в горната средна класа. Но с модела Peugeot 508 успяват да се завърнат триумфално. На пазара се появява през 2010, а четири години по-късно Peugeot го предлага модернизиран с по-скосена форма на фаровете на предницата със светодиодни лампи. Своеобразни отличителни белези са икономичният двигател и финото оборудване, сравнени с ниските стартови цени, от които Peugeot 508 печели дивиденти и като превозно средство втора ръка. Фирма Peugeot е убедителна и в разхода на гориво – напълно хибридният мотор е считан даже за най-добър в своята класа.
Peugeot 207 : Малката кола се появява през 2006 като приемник на тежкото наследство на Peugeot 206. Произвежда се до 2012, когато 208 е смъкната от конвейерната линия. Но дори и днес Peugeot 207 принадлежи към употребяваните автомобили, които са изключително обичани сред купувачите. Предимно купувачите от женски пол оценяват Peugeot 207 като чаровна градска кола. В удобните ватирани седалки времето пред светофара преминава като полет в самолет, а двигателите с до 174 конски сили се грижат за правилното налягане при изпреварване по градските пътища. И при това цената отговаря напълно: човек може да се сдобие с добре поддържан модел доста изгодно.
В знака на лъва: Историята на автомобилния производител Peugeot
Официалната фирмена история на Peugeot започва през 1810. Дотогава братята Жан-Фредерик и Жан-Пиер Пежо развиват семейното предприятие в Хермонкорт като леярна . Малко преди това, братята Пежо са си изкарвали поминъка с маслобойна, дъбене на кожи и бояджийница. Оттогава започват да произвеждат всякакви артикули от желязо и то с такъв успех, че няколко години по-късно успяват да изградят още няколко завода. През 1858 бива регистриран „лъва“ като марка. През 19 век славата на Peugeot се разпростира извън границите на Франция заради уредите с високо качество за мелене на пипер и кафе , които, между другото, Peugeot произвежда и до днес.
В края на 19 век Арманд Пежо разпознава потенциала, който се крие в започващото автомобилно производство, и насочва фирмата към по-засилена разработка и производство на превозни средства. Първият прототип е така наречената триколка – Serpollet, задвижваща се с пара, а при втория прототип бива вграден двигател с вътрешно горене на Daimler. Активното серийно производство на Peugeot започва още през 1896 , а до достигане на големия успех не се чака дълго. През 1912-а е изграден заводът в Сошо. Въпреки че първоначално бил замислен да произвежда камиони, след края на Първата световна война в него серийно са се произвеждали леки автомобили. През 1929-а е представен малкият автомобил 201, първият автомобил с характерната нула в средата. Той става толкова успешен, че затвърдява славата на братята Пежо като безупречни автомобилни производители.
След края на Втората световна война Peugeot започва с възраждане на производството. В следвоенното време моделите 203 и 403 стават много успешни. Също така моделът 404 през 60-те години достига високи нива на продажби в Европа и френскоговорящата част на Африка. През 1974 Peugeot поемат достигналите до дъното Citroën. Две години по-късно възниква т.н. PSA-група , малко след това Peugeot поемат европейските филиали на американския концерн Chrysler. „Заедно сме по-силни“ – с това мото възникват многобройни Peugeot, Citroën и Talbot модели (това са превозните средства на бившата дъщерна компания на Chrysler), които си разделят една и съща платформа. Ефектите от сътрудничеството стават явни няколко години по-късно, след като Peugeot за пореден път отчита своите печалби. От този момент нататък управлява заводи, разположени в различни страни, които произвеждат, наред с посочените Peugeot модели, и многобройни превозни средства Citroën:Страна | Stadt | Брой сътрудници | Произведени модели |
---|---|---|---|
Франция | Мюлхаусен | 9.400 | Peugeot 206, Peugeot 308 |
Франция | Поаси | 6.000 | Peugeot 207, Peugeot 208 |
Франция | Рен | 6.900 | Peugeot 407, Peugeot 508 |
Франция | Сошо | 12.000 | Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008 |
Испания | Мадрид | 2.200 | Peugeot 207 |
Испания | Виго | 7.500 | Peugeot партньор |
Португалия | Мангуалди | 900 | Peugeot партньор |
Словакия | Търнава | 3.000 | Peugeot 207, Peugeot 208 |
Аржентина | Буенос Айрес | 4.700 | Peugeot 206, Peugeot 207, Peugeot 307, Peugeot партньор |
Бразилия | Порто Реал | 2.900 | Peugeot 207 |
Междувременно, Peugeot принадлежи към автомобилните производители, които тясно си сътрудничат с други производители. Съществуват сдружения с Fiat в областта на леките търговски превозни средства, с Renault е разработен V6 двигател, а с Ford – дизелов двигател. От 2001-а съществува съвместно предприятие с Toyota. Така например, Peugeot 107, Citroën C1, както и Toyota Aygo са конструктивни близнаци. Заедно с Mitsubishi Peugeot работи в SUV-областта/производството на джипове, а с General Motors съществува стратегическо сътрудничество. В случаи на особено оборудване, както и при спортната кола RCZ, се разработват двигатели заедно с BMW. Също така от Peugeot се насърчава постоянно разработването на собствени иновации. На пазара за употребявани автомобили са въведени множество нововъведения през последните години, например микрохибридният мотор e HDI или екологичният електро-двигателен механизъм iOn, с който Peugeot предизвиква сензация в международен план.
Три класики от Peugeot: едно кабрио и две купета
Кабрио и купета – тези две форми на каросерията, като никоя друга конструкция, са символ на нестихваща радост от живота, светски лукс и малко холивудски лайфстайл. Peugeot налага тенденциите в тази област от средата на 1930-а. Ретро колите, заради екстравагантната си форма и многобройни иновации, като например метален подвижен покрив, са считани за вечна класика . Но кабриолетите и купетата не са запазена марка само за малцината богати клиенти. Многобройни Peugeot модели са намерили своя път към клиентите в серийното производство. Представяме три класически кабрио модела и купета на Peugeot, които, дори и употребявани, се броят към любимците.
Peugeot 403 е служебната кола на телевизионния инспектор Колумбо, който дълги години пътува с нея към своите смъртни случаи сред елитното общество. Моделът за средната класа е нещо повече от леко смачкан реквизит – той е също така и класика в автомобилната история. Благодарение на него, между 1955 и 1967 Peugeot успява да се изравни в сегмента качество с Mercedes и Rolls-Royce. Peugeot 403, притежаващ първия френски дизелов двигател в серийното производство, се озовава в графата „масов автомобил“ . По време на своя апогей този модел на Peugeot е търсен употребяван автомобил, който и ценово не остава по-назад от моделите на Mercedes. Неговото оборудване с плъзгащ се покрив и седалки е изтънчено и предлага голям асортимент – от лимузина до комби и микробус, от кабриото на Колумбо до версията 403 Familiare със седем места – и е при това модел, който пасва на всеки.
В изработката на купето на Peugeot 504 не се крие само лъвско сърце, но и темперамент на състезателен кон. Поне до известна степен. Защото дизайнерите от Пининфарина от северноиталианското Камбиано работят за Peugeot, но също така и за Ferrari, Alfa Romeo и Maserati . Купето на 504 е представено през 1969-а и трябва да продължи традицията на невероятните кабриолети Peugeot и купета. Въпреки това купето не изглежда като екстровертна спортна кола, а си остава здраво стъпило на земята. Докато Пининфарина е скицирал и запоявал каросерията, Peugeot докарва докрай финалния монтаж до централата в Сашо – издръжлив и доказал се 1,8-литров четиритактов цилиндър, по-късно последван от 2,7-литров-V6, който вдига на пътя 136 конски сили. И до днес елегантният почерк на италианците се е запазил, а само твърдите седалки превръщат употребяваното Peugeot в предизвикателство.
Купето на Peugeot 407 е последният успешен модел на Peugeot с този тип форма на каросерията. Днес може да бъде открит само като употребяван автомобил, защото от 2011-а е спрян от производство. Официалната премиера е била през 2005-а. Докато купетата 407 са били оборудвани през първите четири години с бензинови двигатели, то през втората половина на производствения цикъл са били произвеждани само с дизелови. При Би Турбо разработка вдига внушителните 204 до 240 конски сили. За критиците дизайнът не е особено оригинален, предната решетка е прекалено агресивна, а езикът на формите – недостатъчно зрял. Но сред специалистите моделът се цени високо. Купето Peugeot 407 се цени заради елегантната си визия, добро сцепление, дори и при скорост 240 км/ч, както и добрата пътна динамика, за която има принос и много удобната кормилна система. Не на последно място, вътрешното пространство ни убеждава със своето симпатично и пълно с детайли оформление.
Преглед на допълнителните линкове
- Peugeot 1007
- Peugeot 104
- Peugeot 106
- Peugeot 107
- Peugeot 108
- Peugeot 2008
- Peugeot 204
- Peugeot 205
- Peugeot 206
- Peugeot 207
- Peugeot 208
- Peugeot 3008
- Peugeot 301
- Peugeot 304
- Peugeot 305
- Peugeot 306
- Peugeot 307
- Peugeot 308
- Peugeot 309
- Peugeot 4007
- Peugeot 4008
- Peugeot 404
- Peugeot 405
- Peugeot 406
- Peugeot 407
- Peugeot 5008
- Peugeot 504
- Peugeot 505
- Peugeot 508
- Peugeot 604
- Peugeot 605
- Peugeot 607
- Peugeot 806
- Peugeot 807
- Peugeot Bipper
- Peugeot Boxer
- Peugeot Camper
- Peugeot Expert
- Peugeot iOn
- Peugeot J5
- Peugeot J9
- Peugeot Partner
- Peugeot Ranch
- Peugeot RCZ
- Peugeot Traveller