- Начална страница
- Avtomobili
- Nissan
- Nissan Primera
Nissan Primera Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Nissan Primera, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Nissan Primera
-
Nissan Primera 1.8 Acenta
€ 3 610,-- 195 602 km
- 05/2005
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-31600 Burlada -
Nissan Primera 1.8 Family
€ 590,-- 202 571 km
- 02/2002
- 84 kW (114 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
7,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
177 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-02727 Neugersdorf -
Nissan Primera Basis
€ 900,-- 291 231 km
- 06/1999
- 96 kW (131 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
7,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
186 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-14612 Falkensee -
Nissan Primera Visia
€ 1 900,-- 162 000 km
- 07/2003
- 93 kW (126 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
5,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
156 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-48157 Münster -
Nissan Primera Basis 100 000 km.
€ 2 399,-- 100 000 km
- 05/2001
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
7,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
186 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-47533 Kleve -
Nissan Primera 1.8 Acenta Airco Navigatie
€ 1 750,-- 179 938 km
- 02/2005
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
177 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-8191 JH WAPENVELD -
Nissan Primera 1.6 SLX # wenig Km # 2. Hand # 5-trg.=Fließheck
€ 2 000,-- 108 020 km
- 03/1994
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
6,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, DE-06120 Halle -
Nissan Primera Estate 1.8 Visia 1É EIG APK GELDIG 20-03-2026
€ 1 450,-- 213 813 km
- 08/2006
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
177 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-1704 RT HEERHUGOWAARD -
Nissan Primera Lim. Acenta 1.Hand Tüv Neu
€ 3 790,-- 81 000 km
- 07/2005
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
7,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
175 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-12681 Berlin
Nissan Primera е голям семеен автомобил, произвеждан от японската компания между 1990 г. и 2008 г. Името идва от испанската дума primera, която означава „първа класа“ или „най-доброто“. Primera e наследник на Nissan Auster и Nissan Stanza (Bluebird в Европа), но е по-модерен, с по-малки размери и е насочен най-вече към купувачите от Стария континент. Шасито на първото поколение (P10) е с конвенционално предно задвижване, трансмисията е петстепенна ръчна, като някои версии имат опцията за четиристепенна автоматична. Бензиновите двигатели са три вида: 1.6-, 1.8- (но се продава само във Великобритания) и 2.0-литрови (мощност от 130 конски сили). През 1992 г. излиза и 2.0-литров дизел, който съвпада с фейслифта на Primera. Две години по-късно е време за нова козметична промяна – мощността на двигателите е увеличена, а освен това във вариациите влиза и хот-хеч, който се предлага с 1.6 и 2.0-литрови бензинови двигатели. Втората генерация излиза в Европа през есента на 1996 г. Окачването на Primera е уникално за класа си (но контролът и видимостта не са на чак толкова високо ниво), също както вътрешното пространство и големият багажник. Вариантите са хечбек, седан и комби, като двигателите са като при предишното поколение – 1.6 и 2.0-литрови бензинови и 2.0-литров дизел, който може да се похвали с нисък разход на гориво. През есента на 1999 г. е време за фейслифт – нова, по-модерна предница и различни фарове. Освен екстериорните промени, като стандартни са добавени автоматичен контрол на климатика и предни и странични въздушни възглавници. При употребяваните автомобили задължително трябва да се провери спирачната система.
По-смел и по-привлекателен
Третото поколение (P12, 2001 г.) вече има доста по-привлекателен и смел дизайн – и екстериорно, и интериорно. То е и първият автомобил, направен след сключването на алианса с Renault, и прави конкуренцията да изглежда остаряла. За съжаление на Nissan обаче другите фирми не спяха и няколко години по-късно бумерангът, хвърлен от Mazda 6 и Honda Accord, се върна по същия начин към Primera, което в крайна сметка доведе и до свалянето на модели от поточните линии. Усещането не е като Ford Mondeo, но пък контролът върху колата е отличен, а двигателите – динамични и работят добре със стандартната петстепенна трансмисия. Надеждността продължава да е на високо ниво, но качеството според тестовете на ADAC е по-ниско от очакваното (което си личи най-вече по дефектите в предния мост и електрониката). Тоест, ако външният вид не е толкова важен, на пазара на употребявани автомобили второто поколение е по-добър избор. Освен това тези модели са с по-малък капак на багажника от предшественика си, което е дразнещо, ако трябва да се местят обемни предмети. Сигурността също е на високо ниво – стандартен ABS, шест въздушни възглавници и четири звезди на краш-тестовете на Euro NCAP. През 2004 г. е време за фейслифт, който увеличава комфорта за пътниците и подобрява аеродинамиката, което сваля допълнително разхода на гориво. Освен това след този фейслифт вече няма седани. Дизеловият мотор продължава да е най-добрият избор, що се отнася до разхода, но пък това вдига цената на автомобилите на вторичния пазар. Един от проблемите при тези автомобили е камерата за паркиране назад – свикването с нея отнема време и често това е причина за леки удари по задницата (и съответно трябва да се провери за такива). Освен това в някои страни Primera е използван като такси, тоест трябва да се проявява повече съмнение при автомобилите с висок пробег.