- Начална страница
- Avtomobili
- Nissan
- Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Nissan Pathfinder, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Nissan Pathfinder
-
Nissan Pathfinder 3.0 dCi LE *1.HAND*7.SITZER*ALLRAD*
€ 11 999,-- 255 401 km
- 03/2012
- 170 kW (231 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- дизел
-
9,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
252 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-85276 Pfaffenhofen an der Ilm -
Nissan Pathfinder 3.5 V6 4WD PLATIN BOSE*LEDER*7-SITZE
€ 63 990,-Подлежащ на отчитане ДДС - 14 000 km
- 09/2023
- 212 kW (288 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-45721 Haltern am See -
Nissan Pathfinder 2.5dCi LE Aut. DPF
€ 11 600,-- 200 000 km
- 07/2008
- 126 kW (171 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
10,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-08005 BARCELONA -
Nissan Pathfinder 2.5 dCi XE 7Sitzer AHK
€ 7 490,-- 226 424 km
- 04/2012
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
8,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
225 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-87657 Görisried -
Nissan Pathfinder 3,5l Platinum 7-Sitzer
€ 67 500,-Подлежащ на отчитане ДДС - 6 000 km
- 01/2024
- 212 kW (288 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-75045 Walzbachtal -
Nissan Pathfinder 3.0 dCi LE | Sehr gepflegt!
€ 17 990,-- 190 000 km
- 07/2014
- 170 kW (231 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
9,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
252 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-55252 Mainz-Kastel -
Nissan Pathfinder 2.5 dCi Elegance*TÜV NEU*2 HAND*AHK*
€ 5 999,-- 196 000 km
- 09/2005
- 128 kW (174 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
10,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
267 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-45359 Essen -
Nissan Pathfinder 3.0 dCi
€ 7 900,-- 150 454 km
- 04/2014
- 170 kW (231 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
9,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
252 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-94330 Aiterhofen -
Nissan Pathfinder 2.5 dCi XE+
€ 5 800,-- 231 000 km
- 06/2009
- 126 kW (171 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
9,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-4890 thimister
Nissan Pathfinder е кросоувър, произвеждан от японската фирма от 1985 г. насам. В основата му е платформата за пикапи на Nissan, a по размер той е позициониран между Murano и Armada.
Първото поколение е SUV с две врати и е отговорът на Chevrolet Blazer, Ford Bronco II, Jeep Cherokee и на американски автомобили като Toyota 4Runner и Isuzu MU. Едно от уникалните неща за това време е опционалната 4x4 система, която може да се включи електронно, докато автомобилът е в движение. Основният двигател е 2.4-литров четирицилиндров (106 конски сили), но за определени пазари има и 2.7-литров дизелов двигател (TD27), като през 1988 г. се появява и вариант с турбокомпресор. Друга опция е 3.0-литровият V6 (143 конски сили).
Първият фейслифт е през 1990 г., когато е представен и модел с четири врати. Решетката е променена, а интериорът вече се предлага в различни варианти. Моделите след 1993 г. са с трета светлина за спирачките, а тези от 1994 г. са със закръглено табло, което ги прави лесно различими при употребяваните автомобили.
Пълна промяна
Второто поколение излиза в края на 1995 г. и е напълно променено в сравнение с предшественика си. Екстериорът е по-заоблен и най-важното – със самоносеща каросерия. Бензиновият двигател на петвратния SUV е подобрен до VG33E (168 конски сили). Дизеловите мотори продължават да са 2.7-литровият TD27, 3.0-литровият ZD30 и 3.2-литровият QD32, като всичките са с турбокомпресор. Пет години по-късно двигателят е заменен с VQ35DE (240 конски сили), а при този фейслифт Pathfinder пораства и на размери, за да направи място за компактния Xterra. В добавка 4x4 системата е подобрена. Екстериорът също е сменен – нова фаша с два варианта на решетката отпред и различна задница. Следващата промяна е през 2002 г., когато е добавеното новото лого на Nissan, решетката става по-агресивна, а освен това и воланът е сменен.
Повече офроуд издръжливост
Третото поколение е представено през 2004 г. и отново е много по-различно от предшественика си. R51 използва платформата Nissan F-Alpha, вече не е монокок и е задвижван от 4.0-литров бензинов V6 двигател VQ40DE (266 конски сили) или 2.5-литров YD25DDTi турбо дизел (169 конски сили). Тук за първи път е добавен и трети ред седалки в Pathfinder .
През 2010 г. е време за освежаване, като най-важната промяна е в дизеловия двигател. Вече е наличен 3.0-литров V6 V9X (240 конски сили), а подобреният YD25DDTi (185 конски сили), свързан с ръчна трансмисия, вече дава разход от 8.4 литра на 100 километра. Новите модели имат и различен екстериор – предницата и задницата са променени, капакът, решетката, фаровете и броните – също. Отделното шаси позволява по-дълга офроуд употреба, което прави това поколение предпочитано при употребяваните автомобили в сравнение с предишното.
По-лек и по-мощен
Последното засега поколение се продава от октомври 2012 г. И то, също както втората генерация, е със самоносеща каросерия. Платформата е като на Infiniti QX60, Altima, Maxima, Murano и Quest, а теглото е намалено до 1,882 килограма (но може да събере над 2,200 килограма товар). Другата промяна е, че дръжките на вратите вече не са на третата колона, както в предишните три поколения. Двигателите са два: хибридният 2.5-литров QR25DER (230 конски сили) и 3.5-литровият V6 VQ35DE (260 конски сили). Хибридният модел бе представен през 2014 г. Батерията за електрическия мотор (20 конски сили) е под третия ред седалки, така че не отнема от пространството на пътниците или това за багаж. Последният фейслифт е за 2017 г. – нова предница, различни задни фарове и нов V6 двигател (284 конски сили). Това обаче няма да промени генералното мнение – за непретенциозен SUV, който макар и да не е най-добрият вариант за офроуд, се справя повече от задоволително.