Актуални оферти за MINI
-
MINI One Mini One # Klimaautomatik
€ 3 200,-- 137 100 km
- 08/2013
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
128 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-44803 Bochum -
MINI John Cooper Works Clubman Chili Bi-XEN+SHZ+H&K+17Zo
€ 4 749,-- 229 750 km
- 11/2009
- 155 kW (211 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, DE-26203 Wardenburg -
MINI Cooper 5-Türer +nur an Händler/Export+
€ 6 700,-- 209 652 km
- 12/2016
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-07318 Saalfeld -
MINI Cooper Cabrio COOPER Cabrio 1te Hand*Leder*Tüv Neu auf Wunsch
€ 4 199,-- 91 630 km
- 03/2005
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
7,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
175 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-70736 Fellbach -
MINI Cooper SD Countryman Mini 2.0 Cooper D Countryman ALL4 Automatica
€ 11 000,-Подлежащ на отчитане ДДС - 99 000 km
- 01/2014
- 105 kW (143 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- дизел
-
6,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
158 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-46030 Pomponesco - Mn -
MINI Cooper 1,6
€ 1 498,-- 229 500 km
- 08/2004
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-39116 Magdeburg -
MINI 1.6 16V Cooper
€ 3 850,-- 150 000 km
- 12/2005
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
166 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-46044 Goito - Mn -
MINI One Klima*Shzg
€ 6 499,-- 86 164 km
- 07/2010
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
128 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-66839 Schmelz -
MINI One 1.4 16V One (55kW)
€ 4 990,-- 134 000 km
- 06/2010
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
128 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10148 Torino - To
Малки, симпатични и издигнати в култ: моделите на Mini са толкова британски, колкото кралицата и надбягванията с коне, а в същото време богатата на традиции марка има многобройни фенове по целия свят. За тях да караш Mini е въпрос на отношение към света – за повечето от тях не въпреки, а именно поради малките размери на Mini. Формите и пропорциите при Mini са в такава степен характерни, че и използваните, и новите автомобили се разпознават от пръв поглед – като член на семейството. От повече от 20 години култовите автомобили с големи кръгли очи принадлежат към групата BMW, което при по-новите модели е довело до повече удоволствие при шофирането и по-солидна изработка. Добри стойности на разход и директно управление винаги са били отличителни за Mini – при ниското му тегло всяко натискане на педала на газта може много бързо да ускори мъника.
Мания по Mini: три варианта на Mini под етиката „Използвани“
Който кара Mini, се кълне в следното: мъникът е доста голям. И моделното семейство на Mini в годините след повторното му въвеждане на пазара е достигнало до значителна големина. Естествено, всички те имат едно и също ДНК: типичната за картингите пъргавина, съчетана с комфорта и изработката на луксозна лимузина. Нищо чудно, че моделните серии на New Mini са толкова търсени като използвани автомобили. Така е – малкият лайфстайл бързак е любимецът на всички. Елегантният дизайн, добрата подвижност и по-ниските цени спрямо новите автомобили говорят в полза на използван автомобил Mini. Освен това по-новите модели се доказват като по-малко податливи на дефекти отпреди. Все пак е осигурено и разнообразие: Mini се предлага например и като версия с голяма мощност John Cooper Works, SUV с допълнителна дължина или като чистокръвен спортен автомобил. Представяме три разновидности на Mini, които (почти) гарантират максимално удоволствие.
Mini Countryman: че едно Mini може да достави удоволствие не само на асфалт, но и в полето, ни показва Mini Countryman. Моделът с 5 врати по желание може да бъде и 4х4. Произвежда се от 2010 г., което прави това Mini лесно за намиране и като употребяван автомобил. Направо феноменално е пространството на багажника на този джип Mini, достигащо от 350 до 450 литра, а при сгъване на облегалката на задната седалка може да бъде разширено до 1,170 литра. Никое Mini не предлага повече пространство. Уловката: с дължина от 4,1 метра мъникът почти може да се сравнява с Golf. Типичните големи кръгли очи също липсват. Вместо това издължените фарове и по-тежката предница излъчват значително повече агресивност. Снабден с двигател до 190 к.с., Mini Countryman неслучайно напомня за зъл булдог.
Mini Cabrio: когато второто поколение на Mini Cabrio е представено през 2009 г., едно приспособление предизвиква подсмихване. Така нареченият „Always Open Timer“ (за когото и от BMW не могат да измислят подходящ превод) се намира точно до оборотомера и показва времето, прекарано в движение с отворен покрив. Във всеки случай кабриото на Mini предлага на купувачите на използвани автомобили и някои наистина смислени функции: облегалката на задната седалка е разделена и при нужда може да се сгъне, също така отворът между багажния и пътническия отсек е наистина голям – винаги ще има достатъчно място за сака за голф. Освен това покривът може да се отвори по време на движение при скорост до 30 км/ч, а при второто поколение дъгите за защита от преобръщане се изстрелват от каросерията едва при предстояща опасност.
Mini Roadster: ако имаше автомобил само за лятото, то това би бил Mini Roadster. Двуместният автомобил се появява на пазара за първи път през 2011 г., а от 2016 г. Roadster на Mini за първи път може да се закупи и като употребяван. Засега BMW спира производството му с преминаването към третото поколение. Това е жалко, тъй като Mini Roadster дава, несравнимо с друг модел, безкомпромисно удоволствие от шофирането. Това си личи по много детайли: по-мощните двигатели предоставят между 184 и 211 к.с., има спортно шаси, при над 80 км/ч автоматично се отваря заден спойлер, който прави Roadster по-стабилен на пътя. В този модел обаче няма електронно управление на покрива. Ако слънцето пече, шофьорът просто го сваля бързо сам.
От Mini до MINI: култовата класика и нейните симпатични последователи
За кой автомобил може да се каже, че е непосредственият резултат от световна политическа криза? Mini, или по-точно класическото Mini, което се произвежда в 7 поколения между 1959 г. и 2000 г. Импулсът за създаването му дава Суецката криза 3 години преди официалния старт на производството. Великобритания е заплашена от възможен недостиг при снабдяването с петрол и Алек Исигонис, главен инженер на Britisch Motor Company (BMC), получава задачата да конструира пестелив малолитражен автомобил. Исигонис прави големия удар с мъника: Mini става първият британски малолитражен автомобил и съвсем сам слага началото на този автомобилен клас. Дължината от около 3 метра се използва максимално, тъй като 4-цилиндровият двигател е вграден напречно отпред, а задвижването – директно под него. Колелата са поставени възможно най-отвън на каросерията, така че кабината на едно употребявано Mini от първото поколение е учудващо голяма.
Тъй като BMC произлиза от сливането на Austin Motor Company и Morris Motor Company, първото поколение на Mini се предлага и като Austin Seven/Se7en, респективно – Morris Mini Minor. Две години по късно, през 1961 г., вече съществуват редица варианти – от ван до комби. Джон Купър, конструктор на спортни автомобили и близък приятел на Алек Исигонис, проектирал наред с Mini Cooper спортен вариант на Mini, който като употребяван автомобил в днешни дни достига до много високи цени. BMC уцелва духа на онези години с малкото Mini – автомобилите Mini се продават като топъл хляб. Дори кралицата е възхитена при първото му представяне. В цяла Европа се създават около 30 завода, тъй като капацитетът в спокойния Оксфорд, седалището на BMC, не достига, а вносните мита в Европа все още са много високи.
До 1972 г. вече са продадени над 3 милиона броя Mini. Автомобилът Mini Classic от онези години, класическото Mini, и до днес е търсен като използван автомобил – преди всичко поради това, че техническите дефицити на първото поколение са отстранени с новия продуктов цикъл от 1967 г. Но колкото и да са успешни малките автомобили, концернът-майка попада от една криза в друга. Първоначално BMC преминава в British Leyland Motor Corporation, обединение на множество британски автомобилопроизводители. Национализирането пропада и концернът бива продаден на различни инвеститори. Mini първо преминава към MG Rover Group, които през 90-те за първи път допълват продуктовата гама на Mini с кабрио модел. През 1994 г. Rover се поема от BMW и немският производител на автомобили скоро инициира развиването на нова генерация Mini.
През 2000 г. BMW се отделя от Rover, но не и от марката Mini. Техническото усъвършенстване вече се контролира от Мюнхен, но същинското производство все още се осъществява във Великобритания. За тази цел в днешни дни се използва старият завод на Morris в Коули, Оксфорд – тъкмо онзи завод, от който произлизат редица модели на класическото Mini, които се продават на пазара за употребявани автомобили. Те спадат към най-обичаните от британците коли – вероятно около 5,4 милиона са били произведени за 41-годишния период до спирането на производството в началото на новия век. От 2001 г. Mini One – официално пазарно название: MINI – заменя в семейството на BMW автомобила Mini Classic на BMC. По отношение на външния си вид прилича на своя предшественик, но без да го копира: каросерията следва класическия дизайн със собствени акценти, вътрешното оборудване също е модерно, но съвсем типично британско. Да се намери употребявано Mini не е трудно: малките автомобили са хит – както сега, така и преди.
Типично Mini: и трите поколения употребявани автомобили предлагат максимално удоволствие от шофирането
Генерация | Период на произвеждане | Видове каросерия | Двигатели | Серийни модели | Специални модели |
---|---|---|---|---|---|
Първо поколение | 2001 г. до 2006 г. | Седан комби, кабрио | Бензин: 90 до 218 к.с./дизел: 75 до 88 к.с. | One/One D/Cooper/Cooper S | Seven/Park Lane/Checkmate, спортен вариант GP-Kit, Sidewalk (само Cabrio) |
Второ поколение | 2006 г. до 2014 г. | Комби лимузина, комби, купе, кабрио, Roadster | Бензин: 75 до 211 к.с./дизел: 90 до 143 к.с. | One/One D/Cooper/Cooper D/Cooper S/Cooper SD/John Cooper Works | Clubman, Clubman Hampton, Countryman, Paceman, E, E Race, Inspired by Goodwood |
Трето поколение | от 2014 г. | Хечбек, комби, кабрио, купе, Roader (последните два само до 2015 г.) | Бензин: 75 до 231 к.с./дизел: 95 до 170 к.с. | One First/One/Cooper/Cooper S/John Cooper Works/One D/Cooper D/Cooper SD | Clubman, Countryman, Park Lane, Metropolitan |
Преглед на допълнителните линкове
- MINI 1000
- MINI 1300
- MINI Cabrio John Cooper Works
- MINI Cabrio
- MINI Clubman John Cooper Works
- MINI Clubman
- MINI Clubvan
- MINI Cooper D
- MINI Cooper S
- MINI Cooper SD
- MINI Cooper
- MINI Countryman John Cooper Works
- MINI Countryman
- MINI Coupe John Cooper Works
- MINI Coupe
- MINI John Cooper Works
- MINI John Cooper Works
- MINI One D
- MINI One
- MINI Paceman John Cooper Works
- MINI Paceman
- MINI Roadster John Cooper Works
- MINI Roadster