Mazda 6 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Mazda 6, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Mazda 6
-
Mazda 6 2.0 CDVi Break - Airco - Leder - Goede Staat!
€ 2 990,-- 191 004 km
- 03/2010
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
149 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-9810 Eke -
Mazda 6 2.2D TS+ Lease Pack/1STE EIG/NAVI/PSENSOR/CRUISE/T
€ 4 995,-- 293 253 km
- 03/2013
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
108 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-3812 RJ AMERSFOORT -
Mazda 6 2.0l Sports-Line NAVI
€ 13 550,-- 94 002 km
- 06/2014
- 121 kW (165 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-12351 Berlin -
Mazda 6 Kb SKYACTIV-D 184 Sports-Line Plus-P.
€ 15 885,-- 112 658 km
- 07/2018
- 135 kW (184 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-22457 Hamburg -
Mazda 6 Lim.2.5 Top Sport Xenon Kurvenlicht Kimaaut. Fahra
€ 4 990,-- 230 000 km
- 07/2009
- 125 kW (170 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
8,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
192 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-03051 Cottbus OT Gallinchen -
Mazda 6 2.0 SKYACTIG-G wagon * Active + Comf. & Safety pac
€ 12 990,-- 102 546 km
- 08/2013
- 121 kW (165 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
139 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-2300 Turnhout -
Mazda 6 2.2 TD 175 HP EXCEED AUTOMATICA
€ 13 800,-- 138 369 km
- 01/2016
- 129 kW (175 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
4,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
119 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-33100 Udine - Ud -
Mazda 6 2.0i SKYACTIV-G 100 YEAR Edition Full Optie* 12M*
€ 24 499,-- 74 202 km
- 04/2021
- 120 kW (163 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
6,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
139 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-3530 Houthalen-Helchteren -
Mazda 6 Kombi SKYACTIV-G 165 AT Center-Line / WKR
€ 25 785,-Подлежащ на отчитане ДДС - 19 786 km
- 09/2023
- 121 kW (165 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
7,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
164 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-22457 Hamburg
Mazda 6, известна и като Mazda Atenza в Китай и Япония, е голям семеен автомобил, произвеждан от 2002-а година насам и наследник на Mazda Capella (616, 626). Mazda 6 е и рекордьор за японската компания, защото най-бързо мина котата от един милион бройки в продажбите. Mazda 6 е първият пример за новата философия в дизайна на фирмата, макар че продължава G платформата, която използва Mazda 626. Гамата на модела включва седан с четири врати, петвратен хечбек и петвратно комби. Наличен е и луксозен спортен модел, който в Европа идва като турбо дизел с директно впръскване (DITD) с мощност от 120 конски сили. Другите двигатели са Mazda MZR в конфигурация от 1.8-литров, 2.0-литров и 2.3-литров с петстепенна ръчна трансмисия или четиристепенна автоматична. Mazda 6 остана на второ място след Renault Mégane в класацията за автомобил на годината в Европа, изоставайки със само 20 точки от победителя, но спечели доста други награди в Канада и Австралия. Mazda 6 MPS е подобрена, по-мощна версия на Mazda 6 – с турбо версия на 2.3-литровия L MZR I4 с мощност от 270 конски сили. Освен това предният капак е леко повдигнат, трансмисията е шестстепенна ръчна, а задвижването – 4x4. Mazda 6 MPS ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.4 секунди. Второто поколение Mazda 6 дебютира на автошоуто във Франкфурт през септември 2007-а. Платформата на шасито е Mazda GH, ревизирана версия на GG платформата, която Ford използва за CD3 платформата си. Mazda продължава да осигурява три варианта – четиривратен седан, петвратен хечбек и комби. Електронната асистенция на волана е осезаемо подобрена в сравнение с предишното поколение, а хечбекът има по-голям багажник от пряката конкуренция в лицето на Ford Mondeo и Opel Insignia. Този модел на Mazda 6 взе наградата на списание What Car? за семеен автомобил на 2010-а. Бензиновите двигатели са 1.8-литров, 2.0-литров, 2.5-литров MZR I4 и 3.7-литров MZI V6, а дизеловите – 2.0 и 2.2-литрови MZR-CD. При краш тестовете на Euro NCAP моделът събра пет звезди от пет възможни, а спирачките получиха висока оценка за надеждността си. Моделите след фейслифта от 2010-а са с подобрено окачване, т.е. те са за предпочитане на пазара на употребяваните автомобили. Според тестовете на Dekra Mazda 6 е автомобил, който рядко създава неприятности. Японската машина демонстрира значителна надеждност при пробег до 50 000 километра, както и в другите две категории – до 100 000 километра и над 100 000 километра. В редки случаи има проблеми със спирачките и фаровете, но те се отстраняват лесно.
Революцията SKYACTIV
Третото поколение излезе на бял свят през август 2012-а и макар че старият модел не е никак лош, новият е още по-добър. Голямата разлика е, че тук има само две вариации: четиривратен седан и петвратно комби. Дизайнът е оценен изключително високо и през 2013-а Mazda 6 стига до финала на „Световен дизайн на годината“. Бензиновите двигатели са 2.0-литров SKYACTIV-G I4 и 2.5-литров SKYACTIV-G I4, а дизеловият агрегат е 2.2-литров SKYACTIV-D I4 с шестстепенна ръчна и автоматична трансмисия. Благодарение на новата технология, автомобилът е по-лек, по-зелен, по-умен и по-красив. Шофирането е удоволствие, пространството е огромно, а и колата е достатъчно евтина, за да получи сериозно внимание. Фейслифтът през 2015-а бе насочен главно към интериора, което прави Mazda 6 още по-сериозен конкурент на Ford Mondeo, Hyundai i40 и Volkswagen Passat.
Mazda 6 – Употребявани автомобили
При употребяваните автомобили Mazda 6 се радва на високо уважение – както всяка машина произведена от японците, тя върви като часовник. Лек проблем е, че шумът при бензиновите двигатели е повече, отколкото трябва, но дизелът е изключителен. А и поддръжката е евтина, а разходът на гориво – нисък. Първите модели имат проблеми с електрониката, но те са поправени след 2013-а. Тестовете на Dekra за това поколение употребявани автомобили обаче не са толкова убедителни, колкото за предишното – моделът има леки дефекти по-често от очакваното. Може би и затова при фейслифта през 2014-а японската фирма направи над 200 подобрения на различни системи, включително въведе шест нови такива за проактивна сигурност.