Mazda 6 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Mazda 6, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Mazda 6
-
Mazda 6 1.8 KAT Limousine PDC Tempomat Klima 2.Hd
€ 2 995,-- 206 000 km
- 03/2008
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-94365 Parkstetten -
Mazda 6 Sportbreak 2.2D SkyActiv-D 150 Skylease+ NAVIGATIE
€ 7 940,-- 205 643 km
- 03/2015
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
110 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5692 CA Son en Breugel -
Mazda 6 2.0 CDVi Challenge DPF MET ONDERHOUDSHISTORIEK
€ 2 999,-- 180 000 km
- 11/2009
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
5,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
149 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-3020 Veltem-Beisem -
Mazda 6 2.2 Turbodiesel Sports-Line
€ 15 599,-- 99 277 km
- 12/2018
- 135 kW (184 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
-
4,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
144 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-1000 Brussel -
Mazda 6 2.0 Exclusive Automatik*Allwet
€ 5 999,-- 159 000 km
- 04/2009
- 108 kW (147 к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
7,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
182 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-12529 Schönefeld -
Mazda 6 KOMBI 2.0 d NAKANA AUT. SHZ CAMERA LED
€ 15 950,-- 89 000 km
- 03/2017
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- дизел
-
4,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
129 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-21502 Geesthacht -
Mazda 6 1.8 Exclusive 1ste eigenaar met trekhaak
€ 7 950,-- 82 897 km
- 07/2008
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
162 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5555 XP VALKENSWAARD -
Mazda 6 Lim. Exclusive-Line SHZ RFK Klimaautomatik
€ 20 990,-- 63 890 km
- 05/2021
- 121 kW (165 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
148 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-72622 Nürtingen -
Mazda 6 MZR 2.5 Sport Kombi
€ 7 850,-- 122 719 km
- 06/2009
- 125 kW (170 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-91154 Roth
Mazda 6, известна и като Mazda Atenza в Китай и Япония, е голям семеен автомобил, произвеждан от 2002-а година насам и наследник на Mazda Capella (616, 626). Mazda 6 е и рекордьор за японската компания, защото най-бързо мина котата от един милион бройки в продажбите. Mazda 6 е първият пример за новата философия в дизайна на фирмата, макар че продължава G платформата, която използва Mazda 626. Гамата на модела включва седан с четири врати, петвратен хечбек и петвратно комби. Наличен е и луксозен спортен модел, който в Европа идва като турбо дизел с директно впръскване (DITD) с мощност от 120 конски сили. Другите двигатели са Mazda MZR в конфигурация от 1.8-литров, 2.0-литров и 2.3-литров с петстепенна ръчна трансмисия или четиристепенна автоматична. Mazda 6 остана на второ място след Renault Mégane в класацията за автомобил на годината в Европа, изоставайки със само 20 точки от победителя, но спечели доста други награди в Канада и Австралия. Mazda 6 MPS е подобрена, по-мощна версия на Mazda 6 – с турбо версия на 2.3-литровия L MZR I4 с мощност от 270 конски сили. Освен това предният капак е леко повдигнат, трансмисията е шестстепенна ръчна, а задвижването – 4x4. Mazda 6 MPS ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.4 секунди. Второто поколение Mazda 6 дебютира на автошоуто във Франкфурт през септември 2007-а. Платформата на шасито е Mazda GH, ревизирана версия на GG платформата, която Ford използва за CD3 платформата си. Mazda продължава да осигурява три варианта – четиривратен седан, петвратен хечбек и комби. Електронната асистенция на волана е осезаемо подобрена в сравнение с предишното поколение, а хечбекът има по-голям багажник от пряката конкуренция в лицето на Ford Mondeo и Opel Insignia. Този модел на Mazda 6 взе наградата на списание What Car? за семеен автомобил на 2010-а. Бензиновите двигатели са 1.8-литров, 2.0-литров, 2.5-литров MZR I4 и 3.7-литров MZI V6, а дизеловите – 2.0 и 2.2-литрови MZR-CD. При краш тестовете на Euro NCAP моделът събра пет звезди от пет възможни, а спирачките получиха висока оценка за надеждността си. Моделите след фейслифта от 2010-а са с подобрено окачване, т.е. те са за предпочитане на пазара на употребяваните автомобили. Според тестовете на Dekra Mazda 6 е автомобил, който рядко създава неприятности. Японската машина демонстрира значителна надеждност при пробег до 50 000 километра, както и в другите две категории – до 100 000 километра и над 100 000 километра. В редки случаи има проблеми със спирачките и фаровете, но те се отстраняват лесно.
Революцията SKYACTIV
Третото поколение излезе на бял свят през август 2012-а и макар че старият модел не е никак лош, новият е още по-добър. Голямата разлика е, че тук има само две вариации: четиривратен седан и петвратно комби. Дизайнът е оценен изключително високо и през 2013-а Mazda 6 стига до финала на „Световен дизайн на годината“. Бензиновите двигатели са 2.0-литров SKYACTIV-G I4 и 2.5-литров SKYACTIV-G I4, а дизеловият агрегат е 2.2-литров SKYACTIV-D I4 с шестстепенна ръчна и автоматична трансмисия. Благодарение на новата технология, автомобилът е по-лек, по-зелен, по-умен и по-красив. Шофирането е удоволствие, пространството е огромно, а и колата е достатъчно евтина, за да получи сериозно внимание. Фейслифтът през 2015-а бе насочен главно към интериора, което прави Mazda 6 още по-сериозен конкурент на Ford Mondeo, Hyundai i40 и Volkswagen Passat.
Mazda 6 – Употребявани автомобили
При употребяваните автомобили Mazda 6 се радва на високо уважение – както всяка машина произведена от японците, тя върви като часовник. Лек проблем е, че шумът при бензиновите двигатели е повече, отколкото трябва, но дизелът е изключителен. А и поддръжката е евтина, а разходът на гориво – нисък. Първите модели имат проблеми с електрониката, но те са поправени след 2013-а. Тестовете на Dekra за това поколение употребявани автомобили обаче не са толкова убедителни, колкото за предишното – моделът има леки дефекти по-често от очакваното. Може би и затова при фейслифта през 2014-а японската фирма направи над 200 подобрения на различни системи, включително въведе шест нови такива за проактивна сигурност.