- Начална страница
- Avtomobili
- Mazda
- Mazda 323
Mazda 323 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Mazda 323, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Mazda 323
-
Mazda 323 Fastbreak 1.6i Touring / Automaat / Met APK /
€ 1 950,-- 180 136 km
- 07/2001
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
205 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-4004 JR TIEL -
Mazda 323 F 1.6 Exclusive Autom. Touring-Paket
€ 3 990,-- 75 500 km
- 11/2001
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
8,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, DE-55128 Mainz -
Mazda 323 F 1.6 Dynamic Auto Touring P.*AUTOMATIK*TÜV
€ 1 780,-- 152 122 km
- 06/2002
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
8,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, DE-14052 Berlin-Charlottenburg -
Mazda 323 P 1.4 Comfort 34.000 KM
€ 2 950,-- 34 600 km
- 08/1997
- 54 kW (73 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-51371 Leverkusen -
Mazda 323 F 1.5 Active Kombi,1 Hand,KLima,LM,GJReif,eFh.ZV,
€ 2 980,-- 95 962 km
- 11/2000
- 65 kW (88 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
7,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
181 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-30966 Hemmingen -
Mazda 323 7AUTOMATIK/ 1 HAND/52000 Km/
€ 3 290,-- 52 000 km
- 07/1987
- 44 kW (60 к.с.)
- ретро
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-72131 Ofterdingen -
Mazda 323 F
€ 599,-- 174 029 km
- 01/1998
- 65 kW (88 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-01157 Dresden -
Mazda 323 106 TKM, KLIMA ,ALUFELGEN, 1 HAND. SERVICHEFT
€ 1 100,-- 106 000 km
- 03/2000
- 65 kW (88 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
7,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
179 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-66822 Lebach -
Mazda 323 F 1.6 Comfort
€ 1 200,-- 87 163 km
- 05/2002
- 72 kW (98 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
183 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-20097 Hamburg
Mazda 323 е един от японските представители на средния клас, датиращ от забравената отдавна 1977 г. Отначало се предлага като хечбек, ван и комби с 3 или 5 врати. Двигателите са изцяло бензинови – 1.0 (45 к.с.), 1.3 (60 к.с.) и 1.4 (69 к.с.), а задвижването е задно. Второто поколение на модела излиза 3 години по-късно, като този път е налична и седан версия, а дизайнът е пообновен. Използваните тук агрегати са отново петролни – 1.1 (54 к.с.), 1.3 (60 к.с.), 1.5 (75 и 88 к.с.), а генералната промяна е преминаването към предно предаване. Следващата Mazda 323 се появява на бял свят през 1985 г. Новата визия на японеца печели редица почитатели, но за жалост от нея започват проблемите с ръждата, които, макар и минимални, не могат да се подминат с просто око. Гамата от мотори успешно се допълва от инжекционния 1.5 (95 к.с.), атмосферния 1.6 (73, 86 и 105 к.с.), турбинираните 1.5 и 1.6 с мощност до 150 к.с., както и премиерния за модела 1.7-литров дизелов агрегат с 57 конски сили. Голямо впечатление прави наличието на 4х4 система за задвижване на всички колела при повечето модификации.
Историята продължава
Четвъртата генерация на вече набралата популярност кола се произвежда от 1989 г. и предлага голямо разнообразие от каросерии и двигатели. Към арсенала от купета се присъединяват спортните фастбек и лифтбек, чиито отличителни белези са прибиращите се фарове, монтирани на предния капак. Всяка модификация на това поколение използва различна платформа, като прави общото между тях сведено до минимум. 323-ката тук се задвижва от бензиновите 1.3 (67 – 73 к.с.), 1.6 (88 к.с.), 1,8 (103, 128 и 163 к.с.) агрегати, а дизеловият остава все същият 1.7D. Най-масови по родните пътища са моделите, произвеждани след 1994 г. Характерното при тях е дизайнът, който спрямо предходните изглежда десетилетия по-съвременен, най-открояващият се от които е този на купе версията. Новата Mazda 323 е с по-изящни форми, а интериорът предразполага към непознат до момента комфорт. Солидната изработка предполага дълъг живот на материалите, а здравите двигатели са недостижими по отношение на надеждността и до днес. Тук те биват 1.3 (73 к.с.), 1.5 (88 к.с.) и 1.8 (144 к.с.) при петролните. Добрият стар 1,700-кубиков дизел вече разполага с турбокомпресор, вдигащ мощността до 82 к.с., а за феновете на атмосферните двигатели се предлага такъв двулитров със скромните 71 конски сили.
Краят и новото начало
Шестата и последна генерация на модела прави своята премиера в края на 1998 г., а три години след това претърпява и фейслифт. Това финално попълнение в отбора на 323 заслужава най-много внимание. Предвид сравнително ниската цена, за която може да се намери читав втора ръка екземпляр, той е един от най-надеждните избори на пазара. Проблемите с корозията тук са почти незначителни и само след дългогодишна немарлива експлоатация се забелязват наченки на гнило по веждите и калниците. Актуалният и до днес дизайн на екстериора със сигурност грабва окото на минувачите, а плавните извивки по каросерията, съчетани с благородната стойка, придават допълнителна доза изтънченост. Използваните в интериора материали, макар и предимно пластмасови, са изключително добре подбрани, а изпълнението осигурява дълъг живот на всеки един детайл. Новите представители на двигателите са бензиновите 1.6 (98 к.с.) и 2.0 Sport (130 к.с.), а дизеловите биват допълнени от турбинираните двулитрови агрегати с мощност 90 и 101 к.с., като последните са най-оптималните в съотношение динамика/ефективност. За търсещите силни изживявания дори 2,000-кубиковият петрол не би бил задоволителен, тъй като, макар и повече от надеждни, моторите в тази генерация не се славят с какъвто и да е спортен характер или темперамент. През 2003 г. 323-ката отстъпва мястото си на своя достоен наследник – Mazda 3. Но въпреки това остава един от най-добрите избори на използвани коли в средния клас.