- Начална страница
- Avtomobili
- Maserati
Актуални оферти за Maserati
-
Maserati Levante Modena S anticipo €22.450 noleggio no scoring
€ 22 450,-1 - 92 000 km
- 08/2022
- 316 kW (430 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
272 g/km (комб.)
2
Търговец, IT-93012 Gela - Caltanissetta - CL -
Maserati Levante V6 430cv Anticipo €8.400 noleggio no scoring
€ 8 400,-1 - 92 000 km
- 10/2016
- 316 kW (430 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- Полуавтоматик
- бензин
-
10,9 l/100 km (комб.)
2 -
253 g/km (комб.)
2
Търговец, IT-93012 Gela - Caltanissetta - CL -
Maserati Ghibli S Q4 3.0 V6 KEYLESS NAVI LEDER KLIMA
€ 27 900,-- 97 500 km
- 11/2015
- 302 kW (411 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-10625 Berlin -
Maserati GranTurismo 4.7L V8 MC Stradale/PDC/NAVI/CARBON
€ 57 999,-- 34 675 km
- 10/2011
- 338 kW (460 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
14,5 l/100 km (комб.)
2 - - (g/km)
Търговец, DE-57482 Wenden -
Maserati Ghibli 3.0 V6 Diesel Finanzierung Garantie
€ 24 400,-- 138 000 km
- 04/2015
- 202 kW (275 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-68775 Ketsch -
Maserati Ghibli Ghibli 3.0 V6 ds 250cv auto
€ 18 900,-- 230 000 km
- 05/2014
- 184 kW (250 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
6,0 l/100 km (комб.)
2 -
158 g/km (комб.)
2
Търговец, IT-25030 Pompiano - Brescia - BS -
Maserati Levante 3.0 275cv Q4 MotoreNuovo SoundV8+CarPlay Finanziab
€ 34 900,-- 10 000 km
- 05/2017
- 202 kW (275 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
7,2 l/100 km (комб.)
2 -
189 g/km (комб.)
2
Търговец, IT-20047 Cusago- Milano -
Maserati Levante Q4 GranLusso Navi Leder Panoramaschiebedach
€ 35 850,-1 - 131 250 km
- 04/2020
- 257 kW (349 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
8,3 l/100 km (комб.)
2 -
220 g/km (комб.)
2
Търговец, DE-26125 Oldenburg -
Maserati Levante Levante 3.0 V6 275cv auto
€ 33 490,-- 89 340 km
- 12/2016
- 202 kW (275 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- Полуавтоматик
- дизел
-
7,2 l/100 km (комб.)
2 -
189 g/km (комб.)
2
Търговец, IT-20017 Rho - Milano
През 60-те години, когато са великите времена на италианската индустрия на конструиране на спортни автомобили, едновременно в Италия има четири независими изключителни автомобилни производители, предлагащи същевременно дизайн, лукс и мощност и се търсят моделни стратегии, които имат за цел да изострят съществувщия профил на марките. Докато Lamborghini печели своите пари като производител на трактори, основаният през 1964 г. автомобилен отдел към предприятието отчетливо трябва да наложи своите претенции с агресивен дизайн вместо да се конструират най-бързите спортни коли в света. Ferrari като вече наложил се доставчик съществува на лаврите на голямото си име и се опитва, наред с производствената серия 365, заедно с Fiat да изпробва на пазара изгоден в ценово отношение пилотен модел като Dino. Дебютантът De Tomaso конструира превозни средства с високи мощности с американска техника на двигателя. Четвъртият и най-дългогодишен производител на територията на страната е основаната през 1914 г. от петте братя Мазерати и носеща тяхното име фирма за спортни автомобили. Maserati е синоним на традиционния Gran Turismo (на английски: Grand Tourer е високоскоростен автомобил, създаден за пътуване на големи разстояния) в класически стил и в началото на 60-те години изпъква на фона на конкуренцията със спортния си автомобил с четири врати (на италиански: quattroporte). Четириместните пътни лимузини от серията Maserati Quattroporte са представени за пръв път през 1963 г. и при различните си собственици марката Maserati преживява непрестанно нови издания на точно тази своя моделна серия. През 70-те години предприятието е продадено първо на Citroen, десет години след това на конкуренцията De Tomaso, а през 1993 г. концернът Fiat поема управлението на традиционната фирма от Болоня.
Класически купета и кабриолети на Maserati
Първото Maserati за всекидневна употреба бива въведено на пазара от италианците през 1947 г. под моделното название Maserati A6 като двуместно купе и като кабриолет в малка серия. В края на 50-те години следва Maserati 3500 GT Sebring и конструираното на по-късен етап купе Maserati 5000 GT с висока мощност, които остават в програмата до средата на 60-те години. Приемникът на GT серията е въведен през 1963 г. като Maserati Mistral, който се предлага като купе с 2+2 места и кабриолет, като така се затвърждава традицията да се кръщават моделите на Maserati на ветрове.
“Ветровитата“ ера на Maserati
Като наследник на Sebring производителят въвежда през 1966 г. нов върхов модел с V8 двигател с новото моделно име Maserati Ghibli, което се произвежда като купе и кабриолет до 1973 г. Следва го конструираното от 1973 г. до 1982 г. купе Maserati Khamsin, което със своята трапецовидна предница и скрити фарове се характеризира с типичните особености на спортните коли от 70-те години. С Maserati Bora (1972 – 1978) и производният му Maserati Merak (1973 – 1982) производителят представя за пръв път двигатели със средно разположение, които се изработват изключително само за купета. Успоредно с носещите имена на ветрове модели Maserati конструира купета, които са кръстени на състезателни писти – Maserati Indy (1969 – 1975) и Maserati Kyalami (1976 – 1983).
Времето на Maserati битурбо
По време на ерата на De Tomaso новите собственици преустройват програмата на превозните средства на попадналия в криза производител на спортни автомобили изцяло на битурбо технология. Като върхови модели се появяват в програмата купета Maserati Shamal (1989 – 1996) и Maserati Karif (1988 – 1992). За пръв път от десетилетия има отворено Maserati, което се предлага с марката Maserati Spyder. За да се разгърне в по-голяма степен производителят, моделната палитра бива разширена в посока надолу. Първоначално в програмата на Maserati битурбо моделните серии 200 и 400 се появяват като по-малки спортни лимузини среден клас.
Най-новите моделни серии на Maserati
Докато стратегията за битурбо среден клас претърпява от икономическа гледна точка фиаско, новият собственик в лицето на Fiat от 90-те години успява да се прикачи към старите успехи на Maserati. Класиката Maserati Quattroporte бива изцяло преобразена и през 2003 г. и на пазара се появява нейното пето поколение. Купе традицията е продължена с Maserati 3200 GT (1998 – 2001) и с другия последовател, носещ семплото наименование Maserati Coupé. От 2007 г. се въвежда моделната марка с името Maserati Gran Turismo. Конструираните след това отворени версии се предлагат от производителя първо като Maserati Spyder (2001 –2007) и след това с новото си моделно име – Maserati Gran Cabrio.
Преглед на допълнителните линкове
- Maserati 222
- Maserati 224
- Maserati 228
- Maserati 3200
- Maserati 418
- Maserati 420
- Maserati 4200
- Maserati 422
- Maserati 424
- Maserati 430
- Maserati Biturbo
- Maserati Coupe
- Maserati Ghibli
- Maserati GranCabrio
- Maserati GranSport
- Maserati GranTurismo
- Maserati Indy
- Maserati Karif
- Maserati Levante
- Maserati MC12
- Maserati Merak
- Maserati Quattroporte
- Maserati Racing
- Maserati Shamal
- Maserati Spyder
- Maserati TC
- 1Подлежащ на отчитане ДДС
- 2Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.