Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
lancia-ypsilon-l-01.jpg

Lancia Ypsilon

Lancia Ypsilon Преглед

Виж подробен преглед на автомобила Lancia Ypsilon, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още

Нови от:
Употребявани от:
*Най-ниска цена в AutoScout24 през изминалия месец

Развитието на малките автомобили до градска лайфстайл кола се наложи само преди няколко години като модна тенденция и вече почти никой производител не може да си позволи да не е представен в този сегмент. Въпреки че е толкова модерно, колкото го представя маркетингът, видът му не е такъв. Принадлежащият от 1969 г. към концерна Fiat италиански автомобилен производител Lancia традиционно заема в семейството на Fiat позицията на създаващ добре оборудвани, самостоятелно сглобени и спортно моторизирани модели в малкия и компактния клас, както и лимузини в средния клас. В сегмента на малките автомобили, който дълго време играе особено важна роля за родния италиански пазар, пазарните стратези решават, че някои клиенти се обръщат от прагматични съображения към по-нисък клас автомобили, но въпреки това не искат непременно да се откажат от функции за комфорт като климатик или от индивидуално оборудване по избор като кожен салон. С Lancia Y предприятието прилага тази стратегия през 1995 г. в един модел от малкия клас и прави много нововъведения, които десетилетия по-късно се рекламират като авангардни при ретро автомобилите. Решението на италианците намира своето продължение в наследника на Lancia Y, който влиза на пазара през 2003 г. като Lancia Ypsilon.

Lancia Ypsilon получава през 2006 г. дискретно обновление на модела

Създаден с не толкова футуристичен дизайн и с оглед на производствените разходи, предлаган с по-малко нива на оборудване, отколкото предшественика, Lancia Ypsilon излиза от производство през 2003 г. Запазва се предлаганото по избор двуцветно боядисване, както и иначе необичайните за този автомобилен клас характеристики на оборудването, например кожените седалки. Необичайна е и пространствената концепция, която може да варира в зависимост от това дали Lancia Ypsilon е поръчана с двойна или с тройна задна седалка. През 2006 г. Lancia Ypsilon получава фейслифт, който носи малки промени в предницата и задницата и при който моделът е променен визуално чрез детайли като кристални задни светлини.

Палитрата от мотори за Lancia Ypsilon

Към началото на производството през 2003 г. Lancia Ypsilon е въведена на пазара в три бензинови варианта, както и с един дизелов мотор. В дизеловия вариант италианците вграждат един Multijet агрегат на Fiat, който осигурява до 51 кВт (70 к. с.) на Lancia Ypsilon. При бензиновите модели влизат в употреба двигатели с мощност от 44 кВт (60 к. с.) до 70 кВт (95 к. с.). Докато трите бензинови варианта отново се използват след фейслифта, Lancia допълва дизеловата програма с два четирицилиндрови мотора с 66 кВт (90 к. с.) и със 77 кВт (105 к. с.).