- Начална страница
- Avtomobili
- Lamborghini
Актуални оферти за Lamborghini
-
Lamborghini Aventador SVJ Roadster VOLL-CARBON/GARANTIE
€ 599 999,-Подлежащ на отчитане ДДС - 21 908 km
- 07/2021
- 566 kW (770 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-30655 Hannover -
Lamborghini Aventador SVJ Garantie 1of 800 Roadster
€ 646 253,-- 12 800 km
- 12/2020
- 566 kW (770 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
17,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
481 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-82031 Grünwald -
Lamborghini Aventador SVJ Roadster| FULL CARBON|1.HAND|MWST
€ 977 770,-Подлежащ на отчитане ДДС - 1 211 km
- 10/2021
- 566 kW (770 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
16,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
370 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-78647 Trossingen -
Lamborghini Urus 4.0 V8 3xTv Pano Nachts.HuD B&O Massage 22"
€ 225 900,-- 125 000 km
- 07/2018
- 478 kW (650 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-63814 Mainaschaff (bei Aschaffenburg) -
Lamborghini Urus S *4 SEATER*CARBON*B&O*23"
€ 333 800,-Подлежащ на отчитане ДДС - 45 km
- - (Първа регистрация)
- 490 kW (666 к.с.)
- нови
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
14,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
320 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-41238 Mönchengladbach -
Lamborghini Urus Urus S MY 2024 NEW MODEL*Pano*3D-B&O*Massage*HUD
€ 348 500,-Подлежащ на отчитане ДДС - 14 km
- - (Първа регистрация)
- 490 kW (666 к.с.)
- нови
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
14,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
320 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-53489 Sinzig -
Lamborghini Aventador LP700-4
€ 269 890,-- 12 100 km
- 04/2013
- 515 kW (700 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-41460 Neuss -
Lamborghini Huracán STO Akrapovic Ad Personam
€ 362 500,-Подлежащ на отчитане ДДС - 5 600 km
- 04/2024
- 471 kW (640 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-90441 Nürnberg -
Lamborghini Huracán Performante*Lift*Forged*Novitec*RFK*WerksG.*MWST*
€ 369 900,-Подлежащ на отчитане ДДС - 29 000 km
- 06/2018
- 471 kW (640 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
9,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
327 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, AT-4693 Desselbrunn
Lamborghini – това е един самолет Stelt на четири колела. Когато човек натисне педала на газта, дванадесетцилиндровият двигател започва да реве невъобразимо. Едва преброили до три и стрелката на скоростомера скача до 100 км/ч. За миг колата вдига невъобразима скорост. Който си мисли, че Lamborghini е кола за богаташи, за Кейни Уест, Кристиано Роналдо и Брус Уейн, той греши. Защото, който веднъж е седнал в Lamborghini, никога повече не e слязъл от него. Никога. Не и като обикновен простосмъртен. Човек може да намери много от моделите Lamborghini на пазара за употребявани коли. Абсолютните бестселъри като Diablo, Murciélago или Gallardo отново се предлагат понякога на доста добра цена. Единични бройки като блестящо розовото Lambo e напразно да бъдат търсени.
Винаги на границата: тези модели на Lamborghini се изчерпват дори още по-бързо
Ускорение, максимална скорост, дизайн – при Lamborghini няма средно положение. Всичко е върхът. Това се отнася, разбира се, и за цената. В Мюнхен има жилища, които са по-евтини от едно Lamborghini. Но също и по-скучни. През изминалите десетилетия Lamborghini успешно произвежда спортни коли, към които никой не може да остане безразличен. Тези коли привличат вниманието. Дори когато човек поиска да зареди своето Lamborghini, той бива гледан завистливо от човека от насрещната колонка. Lamborghini са много подходящи за състезания на писта, дори само защото човек може да изпита ускорението и скоростта на една толкова мощна кола. По-новите модели не впечатляват единствено с мощност на двигателя и поведение на пътя, ами оставят след себе си много други спортни коли по отношение на оборудването. Ще ви представим два модела Lamborghini, които дори употребявани, взимат завоите от раз.
Lamborghini Diablo : От самото име на модела става ясно, че тази супер спортна кола наистина се счита за „най-бързата спортна кола в света“. Това означава, че е със стотни от секундата по-бърза от Porsche или Ferrari, от Jaguar или Bugatti. Моторът V12 вдига 492 к.с. и ускорява до 100 км/ч за 4,09 сек. Развива максимална скорост от 325 км/ч. По-бързи от това са само колите от Формула 1. Toва Lamborghini е наследник на обичания Countach и е класика само по себе си. Дори малките неравенства по магистралите или поривът на вятъра не могат да попречат на Lamborghini Diablo. Тестовете на дълги разстояния наградиха това Lamborghini с отличен, от което днес се възползват и употребяваните модели. Едва ли има друг спортен автомобил, който да е толкова надежден, колкото Diablo. Произвежда се до 2001-а, а освен основната версия се произвежда и версия, наименувана VT. Това е специално издание по случай 30-годишнината на компанията. Diablo SE 30 е подобрена версия под името VT. Lamborghini са произвели около 2880 Diablo.
Lamborghini Gallardo : Плосък, по-плосък, Gallardo. Това е, което са имали предвид дизайнерите на Lamborghini Gallardo. През 2003-а е произведен първият автомобил от този тип. Италианците го произвеждат повече от десет години. Основната идея е не колата да бъде снабдена с повече конски сили, а да бъде по-лека. Lamborghini се представя наистина добре с Superleggera Gallardo, пуснат на пазара през 2003-а. Автомобилът тежи едва 1,300 кг. и това го прави една от най-леките спортни коли. Освен това Gallardo е също и една от най-бързите спортни коли на своето време. Както при всички Gallardo версии, ускорява до 325 км/ч с впечатляващите 540 к.с за за 3,4 сек. До 2008-а под капака работи двигател V12, а по-късно и дванадесетцилиндров с директно впръскване. С около 14,000 продадени бройки Gallardo е най-успешният модел на Lamborghini за всички времена. Затова не е чудно, че като употребяван автомобил се предлага доста често в сравнение с други модели. В един Gallardo самото пътуване е приключение.
Историята на Lamborghini или иначе казано: мъничко суета никога не е излишна
И до ден днешен Феруцио Ламборджини е почитан като герой от инженерите. И с право. В крайна сметка, той станал известен със своите спортни коли. Те чупят рекорди и вдигат летвата още по-високо. Въпреки това героят е започнал отнякъде. Тъй като след войната тракторите в Италия били рядкост, но били спешно необходими, Ламборджини събирал стари военни превозни средства и от тях сглобявал трактори. Но техникът не се задоволявал с малкото и винаги търсел нови предизвикателства. По време на пътуване до САЩ той открил предимствата на тамошната отоплителна и климатична система. Почти веднага след връщането си в Италия Ламборджини основал втората си компания.
Както при всяка добра история, около марката Lamborghini витаят слухове и легенди. Най-популярната и достоверна версия гласи, че в края на 50-те години Ламборджини си е купил Ferrari – едно често срещано явление при успешен бизнесмен и техник-ентусиаст. Въпреки това доставеният модел не го убедил. Тогава започнал да води кореспонденция с Енцо Ферари, на когото описал недостатъците на автомобила. Ферари отхвърлил критиките, тъй като не желаел да приема съвети от един производител на трактори. Въпреки това суетата на Ламборджини била погалена. Какво събудило амбицията му? Ламборджини искал да докаже на света и на Енцо Ферари, че той може да създаде по-бързи и по-добри спортни автомобили.
През 1962-а Ламборджини основал компанията за спортни коли. Като лого на фирмата увековечал Murciélago – легендарен бик от 19 век. Бикът е символ на сила и превъзходство. Първият прототип на Lamborghini бил представен през 1963-а. Първият автомобил серийно производство – 350 GT – бил произведен една година по-късно. Под капака работил дванадесетцилиндров двигател, който надминавал изпълнението на Ferrari. Три години по-късно Lamborghini представил модела Miura. Въпреки че достига до едва „магическите граници“ от 300 км/ч, Miura чупи всички рекорди. И обосновава традицията защо (почти) всички модели Lamborghini носят името на известен испански бик.
През 1971-а Lamborghini опровергава закони, които дотогава властват в производството на спортни коли с Countach. Моделът имал остри ръбове, но не и заден спойлер. Съвременниците считат, че Lamborghini Countach прилича сякаш е „дялан с брадва“. Този модел бил първият, който имал легендарните врати , станали отличителен белег за Lamborghini през следващите десетилетия. Приличащ повече на самолет, отколкото на автомобил, Countach е повече от 15 години най-успешният модел на италианците. Със своите 280 км/ч той държи рекорда за бързина в своя клас. През 70-те години Lamborghini разширява разнообразието от модели, въпреки че икономическото положение било затруднено. Феручио Ламборджини продал акциите си и станал винопроизводител. Концернът започнал една дълга одисея.
С покупката на Volkswagen за Lamborghini настъпили спокойни времена и успехът се завърнал
Първоначално Lamborghini бил ръководен от швейцарката фирма Duo, от човек на изкуството, а след това принадлежал на концерна Chrysler. После фирмата била в ръцете на Megatech – производител на спортни коли, приближен до кръга на индонезийския диктатор Сухарто. Най-накрая през 1998-а Volkswagen купува италианския производител. Далеч от ограниченото производство, към по-високи продажби, без загуба на качеството – това е девизът. Като част от Audi-Gruppe се развиват и продават успешно новите модели като Murciélago и Gallardo. С разнообразие от лимитирани модели италианците демонстрират своят необуздан стремеж към иновации.
Финансовата криза от 2008-а носи на компанията сериозни загуби – числото на продажбите временно се понижава, но след това се възстановява. На автомобилното изложение в Женева през 2013-а Lamborghini представя най-скъпата кола серийно производство в света. Моделът Veneno струва близо 3 милиона евро и е напълно технически изправен. Тъй като броят му е ограничен до три екземпляра, възниква невъзможността от този модел да се намери кола втора употреба. При Huracán и при Aventador нещата стоят по различен начин. И двата актуални базови модела, единият притежаващ десет-, а другият дванадестцилиндров двигател, са произведени в екземпляри, наброяващи четири цифри.
Избрани модели Lamborghini, които са твърде добри, за да стоят в гаража
Име | Период на производство | Брой произведени автомобили | Двигател | Максимална скорост |
---|---|---|---|---|
350 GT | от 1964 до 1966 | 135 | V12 – 3 л. | 254 км/ч |
400GT 2+2 | от 1966 до 1968 | 247 | V12 – 3,9 л. | 249 км/ч |
Miura | от 1966 до 1975 | 275 | V12 – 3,9 л. | 290 км/ч |
Espada | от 1968 до 1978 | 1217 | V12 – 3,9 л. | 245 км/ч |
Islero | от 1968 до 1969 | 125 | V12 – 3,9 л. | 248 км/ч |
Jamara | от 1970 до 1976 | 176 | V12 – 3,9 л. | 240 км/ч |
Urraco P250 | от 1973 до 1979 | 520 | V8 – 2,5 л. | 230 км/ч |
Countach LP400 | от 1974 до 1977 | 158 | V12 – 3,9 л. | 305 км/ч |
Silhouette | от 1976 до 1979 | 54 | V8 – 3,0 л. | 260 км/ч |
Jalpa | от 1981 до 1988 | 410 | V8 – 3,5 л. | 234 км/ч |
LM002 | от 1986 до 1993 | 328 | V12 – 5,2 л. | 210 км/ч |
Diablo | от 1990 до 1998 | ca. 900 | V12 – 5,7 л. | 330 км/ч |
Murciélago | от 2001 до 2006 | 2000 | V12 – 6,2 л. | 330 км/ч |
Gallardo LP 560-4 | от 2008 до 2013 | не е известно | V10 – 5,2 л. | 325 км/ч |
Reventón Roadster | от 2009 до 2010 | 15 | V12 – 6,5 л. | 330 км/ч |
Aventardor LP700-4 | от 2011 | 2392 (max. 4000) | V12 – 6,5 л. | 349 км/ч |
Sesto Elemento | 2012 | 20 | V10 – 5,2 л. | 352 км/ч |
Veneno Coupé | 2013 | 3 | V12 – 6,5 л. | 356 км/ч |
Egoista | 2013 | 18 | V10 – 5,2 л. | 325 км/ч |
Huracán 610-4 Coupé | от 2013 | 1616 (в края на 2014-а) | V10 – 5,2 л. | 325 км/ч |