- Начална страница
- Avtomobili
- Honda
- Honda Prelude
Honda Prelude Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Honda Prelude, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Honda Prelude
-
Honda Prelude PRELUDE 2.0i*93TKM*KLIMA*AUTOMATIK*ALU*1.HAND*
€ 6 900,-- 93 000 km
- 06/1999
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
9,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, DE-45476 Mülheim an der Ruhr -
Honda Prelude 2.0i
€ 3 900,-- 280 000 km
- 07/1998
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
9,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-46446 Emmerich Am Rhein -
Honda Prelude Prelude 2.0i-16V
€ 5 100,-- 145 000 km
- 06/1993
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-25355 Barmstedt -
Honda Prelude Prelude 2.0i-16V
€ 8 500,-- 244 000 km
- 04/1996
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, BE-2500 lier -
Honda Prelude Prelude V 1996 2p 2.0
€ 6 200,-- 121 000 km
- 09/1997
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
9,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, IT-65019 Pianella -
Honda Prelude Prelude 2.0i-16V
€ 12 500,-- 47 000 km
- 10/1994
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
8,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-8420 DE HAAN -
Honda Prelude 2.0i
€ 3 999,-- 202 000 km
- 06/1997
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
9,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
220 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-76703 Kraichtal -
Honda Prelude 2.0i-16V
€ 7 500,-- 130 000 km
- 04/1992
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-9909AL spijk -
Honda Prelude 2,2i-16 4WS VTEC/4WS
€ 9 800,-- 172 977 km
- 05/1995
- 136 kW (185 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, AT-1230 Wien 23.
Honda Prelude е спортно купе, произвеждано от японската фирма от 1978 г. до 2001 г. Името Prelude първоначално е запазено от Toyota, но Honda получава разрешение да го използва. То е и първото от серията музикални имена, употребени от компанията – после идват Quintet, Concerto и Ballade.
Първото поколение излиза на пазара в началото на 1979 г. Окачването, спирачките и двигателят са взети от Accord, но шасито е изцяло ново – по-ниско и по-широко. Местата се водят 2+2, но задните могат да се използват само от малки деца. Стандартният двигател е редови четирицилиндров EL с мощност 79 конски сили. Трансмисията е петстепенна ръчна, но има и две, и тристепенни автоматични. През 1981 г. е променено таблото (нетрадиционното предишно е подложено на сериозни критики), решетката е обновена, а по броните е добавена стоманена лента.
Второто поколение се появи през 1983 г., като платформата му е различна от тази на първото. Дизайнът също – формата е много по-аеродинамична, прозорците са по-големи, а фаровете се прибират. Първоначално двигателят е 1.8-литров A18A със 103 конски сили мощност, а през 1986 г. за Европа вече е наличен и 2.0-литров B20A1 с мощност от 135 конски сили. Той води и до лека промяна на капака, а към освежаването влизат и новите задни фарове, както и променените предни и задни брони.
По-добре от Porsche и Ferrari
Третото поколение излезе през 1987 г., като дизайнът на предшественика не е много променен. Повечето от козметичните промени са споделени с Honda NSX, която е представена през 1989 г. Колоните на покрива са усилени за по-добра сигурност, но най-голямата промяна е механична – първата система с четири завиващи колела, която се предлага в автомобил в масова продукция. Двигателите са варианти на Honda B20A, а трансмисиите са петстепенна ръчна и четиристепенна автоматична. Според резултатите на списание Road & Track, Honda Prelude 2.0Si 4WS от 1988 г. се справя на слалома по-добре, отколкото моделите на Porsche и Ferrari, като го минава със средна скорост 105.4 км/ч (Chevrolet Corvette C4 се справя със средна скорост 104.4 км/ч).
Honda представи четвъртата генерация в началото на 1992 г., като системата за управление на четирите колела вече е с електронна версия. Двигателят за базовата версия е 2.0-литров F20A4, а най-мощен е 2.2-литровият H22A2 (182 конски сили). Този модел слага край на прибиращите се фарове, а освен това предницата е по-широка, а задницата е вдигната по-високо.
Една напред, две назад
Последното поколение излезе в края на 1996 г., като запази предното задвижване и независимото предно окачване. Двигателите се различават спрямо пазара, като за Европа са 2.0-литровият F20A4 (131 конски сили) и 2.2-литровият H22A5 (182 конски сили). Последният е модифициран през 1999 г., като мощността му е увеличена до 197 конски сили и е с VTEC система. Това е и най-слабо продаващият се модел Prelude, най-вече заради силното представяне на други модели на Honda – шестото поколение Accord купе и шестото поколение Civic купе. За ниските продажби допринася и твърде обикновеният екстериорен дизайн, който няма нищо общо с агресивния външен вид на предишната генерация. Заобляния, меки линии и квадратни фарове – този Prelude прилича повече на онзи от третото поколение. Причините са спадащите продажби, както и фактът, че купувачите настояват за повече пространство отзад и повече пространство в багажника. Шофирането е удоволствие – прецизен контрол, отлично окачване и добра динамика, които не отстъпват на тези на Mazda MX-5 или BMW 318ti. Всъщност усмивката няма да слиза от лицето ви, всеки път щом запалите двигателя. Честото натискане на педала обаче води до по-бързо износване на предните гуми. Honda се слави с добрата си надеждност и Prelude не е изключение, но все пак при употребяваните автомобили трябва да се проверят спирачната система и съединителят.