- Начална страница
- Avtomobili
- Honda
- Honda Integra
Honda Integra Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Honda Integra, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Honda Integra
-
Honda Integra Type R DC5 restyling
€ 27 000,-1 - 130 459 km
- 05/2005
- 162 kW (220 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-22036 Erba - Como -
Honda Integra Type-R DC5 (Traumzustand)
€ 28 990,-- 156 754 km
- 11/2003
- 162 kW (220 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-83395 Freilassing -
Honda Integra Acura Integra
€ 10 800,-- 160 000 km
- 01/1995
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
2 - - (g/km)
Частно, AT-1100 Wien -
Honda Integra 1.8 TYPE-R
€ 12 900,-- 322 000 km
- 04/1998
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
2 - - (g/km)
Частно, AT-7400 Oberwart -
Honda Integra Honda integra Type R DC5
€ 13 000,-- 258 000 km
- 09/2002
- 162 kW (220 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
2 - - (g/km)
Частно, NL-2495aa den haag -
Honda Integra TYPE-R
€ 19 500,-- 151 000 km
- 06/1999
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
2 -
208 g/km (комб.)
2
Частно, BE-2220 heist op den berg -
Honda Integra 1.8 type-R
€ 26 000,-- 162 000 km
- 06/1998
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
2 - - (g/km)
Частно, IT-30038 Spinea (Ve) -
Honda Integra Type R
€ 27 999,-- 113 000 km
- 06/1998
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, BE-7911 Frasnes-lez-buissenal -
Honda Integra Integra+1.8+type-R
€ 25 000,-- 87 000 km
- 10/2000
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
2 - - (g/km)
Частно, IT-10060 Frossasco
С версиите Coupé японският автомобилен производител Honda е синоним на спортно ориентирани двуврати автомобили с елегантен силует, откакто пуска на пазара Honda Prelude в края на 70-те години. И в серията в средния клас, и при компактните модели на марката това шаси присъства в програмата на производителя още от Honda CRX от 1983 година, както и от представеното за първи път през 1988 година купе на Honda Accord. Гамата от модели е допълнена през 1985 година от едно купе в серията на Honda Integra, което остава в програмата до 2007 година и е предназначено най-вече за северноамериканския и за японския пазар. Върховият модел Honda Integra Type-R се предлага от 1997 година и на европейските пазари и остава там до 2001 година.
Honda Civic дава основата за първата Honda Integra
Honda Integra е базирана върху производствената технология на Honda Civic от компактния клас, но засилва спортния си дизайн със своите прибиращи се фарове и с боядисания в цвета на автомобила преден спойлер. В първото поколение от 1985 до 1989 година Honda Integra се произвежда в три версии на шасито като купе, както и като седан с четири врати и като хечбек с пет врати. Използва се един 1,6-литров двигател с до 88 кВт (120 к. с.).
GS-R за американския пазар е предшественикът на Honda Integra Type-R
Във второто поколение от 1989 до 1993 година от програмата отпада лимузината с пет врати и Honda Integra демонстрира едно взето от Honda Prelude оформление и остава без вградените прибиращи се фарове. Вариантът с четири врати и купето получават един по-мощен 1,8-литров мотор с до 104 кВт (142 к. с.). В топ версията Honda Integra се появява на американския пазар през 1992 година като Honda Integra GS-R, чийто 1,7-литров двигател осигурява 118 кВт (162 к. с.).
През 1995 година Honda Integra Type-R навлиза в Япония
Третото поколение на Honda Integra е представено през 1993 година в почти непроменен вид. Както и преди, тесни, достигащи до краищата отвори за фарове доминират в предницата на купето и лимузината. Като моторно оборудване в програмата за версията GS-R стои един 1,7-литров двигател със 106 кВт (144 к. с.), както и един 1,8-литров мотор със 134 кВт (182 к. с.). Серията е допълнена през 1995 година от един нов върхов модел, който стои много по-високо по отношение на дизайна и на двигатели от останалите Honda Integra.
Honda Integra Type-R със спортен облик
В Европа спортното купе се продава едва от 1997 година. Характерни за Honda Integra Type-R са неподвижните големи задкрилки и широката, издължена надолу предна броня. Петстепенна скоростна кутия и диференциал с ограничено приплъзване се грижат за управлението и също така и за предаването на мощността на 1,8-литровия мотор със 140 кВт (190 к. с.). Така тежащото 1,2 тона купе ускорява от нула до сто за 6,7 секунди. Максималната скорост на Honda Integra Type-R достига до 235 км/ч. В Европа топ версията на Honda Integra се продава до 2001 година. Произвежданият между 2002 и 2007 година наследник Honda Integra RSX вече не се предлага на европейските пазари.
- 1Подлежащ на отчитане ДДС
- 2Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.