- Начална страница
- Avtomobili
- Ford
- Ford Focus
Ford Focus Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Ford Focus, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Ford Focus
-
Ford Focus Wagon *KOPPAKKING DEFECT**
€ 2 995,-- 160 901 km
- 04/2013
- 74 kW (101 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
112 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-6466 GW KERKRADE -
Ford Focus Trend 1,6 TDCi
€ 1 250,-- 170 000 km
- 07/2006
- 80 kW (109 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
-
4,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
127 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, AT-2601 Sollenau -
Ford Focus Turnier 1.6*Klima*AHK*Allwetter*TÜV NEU*
€ 4 990,-- 139 088 km
- 01/2011
- 74 kW (101 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
159 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-13127 Berlin -
Ford Focus 1.6 TDCi 90CV Berlina 5Porte per NEOPATENTATI UniP
€ 3 500,-- 149 323 km
- 12/2006
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
-
4,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
124 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-25121 Rezzato - Brescia -
Ford Focus Cool und Connect Limousine Eco Boost Start-Stopp
€ 11 900,-Подлежащ на отчитане ДДС - 40 286 km
- 01/2020
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
4,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
97 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-82031 Grünwald -
Ford Focus Trend 1.0 EcoBoost Nav SHZ Klima PDC AHK
€ 4 885,-- 100 000 km
- 07/2013
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-77855 Achern -
Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Lease Trend (motor probleem)
€ 1 595,-- 217 836 km
- 03/2013
- 74 kW (101 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
112 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-8345 HJ KALLENKOTE -
Ford Focus 1.5d 120cv ANDROID/IOS ALERT SUP. CORSIA
€ 10 800,-- 108 483 km
- 04/2019
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-00137 Roma -
Ford Focus 4ª serie 1.5 EcoBoost 150 CV aut. SW ST-Line X Co-
€ 17 500,-- 35 757 km
- 10/2021
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
6,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
146 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-50145 Firenze - Fi
Поредната революция на Ford, както по отношение на дизайна, така и по отношение на надеждността. В Европа Ford започва продажбите на Ford Focus, наследникът на Ford Escort, през юли 1998-а. Първоначално от Ford искат да запазят старото име. Впоследствие заради новото име- Focus, издателска компания Burda завежда дело, тъй като списанието, което издава е със същото име. Делото е решено в полза на Ford в последния момент и има защо – през 2012-а Ford Focus изпреварва Toyota Corolla и се превръща в най-продавания автомобил в света.Първото поколение е поредният модел на Ford с разделящ мненията дизайн след Ford Ka и Ford Cougar, но някои елементи, като задните стопове на нивото на очите, са използвани и в по-ранни прототипи. Инженерният екип успява да създаде великолепно задно окачване, наречено Control Blade, което предизвиква мини революция в автомобилостроенето. Заради него Ford Focus разполага с по-добър контрол на пътя и по-меко и тихо шофиране по неравности. Всъщност изследване през 2000-а година показва, че при скорост от 100 км/ч Focus се справя по-добре от Jaguar XJ8L и Bentley Continental. Двигателите варират от 1.4-литров бензинов агрегат до 2.0-литров такъв, а единственият дизелов вариант е 1.8-литров TDi. Focus е избран за автомобил на годината през 1999-а. През 2002-а пък е оценен като най-добрият употребяван автомобил на възраст между една и три години на германския пазар.
Най-високите оценки за сигурност
Второто поколение Ford Focus е представено по време на Парижкото изложение на 23 септември 2004-а и се произвежда до 2011-а. Ford Focus Mk2 използва платформата Ford C1, като я споделя с Volvo S40, V50 и C70, Mazda3 и Focus C-MAX. Окачването, допринесло толкова за успеха на първото поколение, е почти непроменено, но Mk2 е по-голям и по-тежък от предшественика си и съответно разполага с повече вътрешно пространство. Освен това е оборудван с новата Ford Durashift трансмисия – ръчна шестстепенна и автоматична четиристепенна. Стилистично Mk2 прилича на Mondeo и Fiesta, а също така използва елементи от отхвърленото Б-предложение на оригиналния Focus. Новият Focus получава най-високите оценки от EuroNCAP в своя клас – 5 звезди за защита на възрастните пътници в купето, 4 от 5 – за защита на децата и 2 от 4 – за предпазване на пешеходците. По отношение на двигателите има повече избор, като те са смесица от старо и ново. При бензиновите модификации 1.4- и 1.6-литровият от предишното поколение са сериозно подобрени, а вече има и 2.5-литров турбо агрегат. Дизеловите са 1.6-, 1.8- и 2.0-литрови. През 2006-а Маркус Грьонхолм и Мико Хирвонен с лекота печелят световната титла в рали шампионата при конструкторите с Ford Focus RS WRC, като слагат край на 27-годишното чакане за този трофей на Ford. Година по-късно те успешно защитават титлата.
Един Ford
За третото поколение Ford решава да обедини международните модели с тези в Северна Америка и едновременно пуска Mk3 по целия свят в началото на 2011-а. Дизайнът е на базата на Ford Kinetic Design – наследникът на New Edge – предните фарове са с различна форма, а трапецовидната решетка има триъгълни включвания. Задните стопове са позиционирани по-ниско, подобно на Ford Fiesta. Купето е с изцяло различен дизайн и технологиите за забавление на хората вътре са съвсем различни от Mk2. Малко по-късно на пазара се появява и изцяло електрически модел. За Европа пък има специален еднолитров Ecoboost трицилиндров двигател. Ford Focus е най-продаваният автомобил в света за 2012-а и отвява с лекота конкуренцията от Audi A3, Honda Civic, Toyota Auris и VW Golf. От една страна, цената е по-ниска, от друга е забавно да го шофираш, има достатъчно пространство, много различни варианти, високоманеврен е и има достатъчно място в багажника. Същото важи и за употребяваните автомобили. Оценките на DEKRA са изключително високи (осезаемо над средните във всички категории) и ако не се случи нещо необичайно, Ford Focus би трябвало да минава само рутинни сервизни прегледи. Освен това, изключвайки хечбек модела от 2000-2004-а, всички други автомобили на марката се справят великолепно на краш тестовете.