- Начална страница
- Avtomobili
- Fiat
- Fiat Uno
Fiat Uno Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Fiat Uno, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Fiat Uno
-
Fiat Uno Turbo i.e.
€ 7 500,-- 138 000 km
- 03/1988
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-15189 Culleredo -
Fiat Uno 45 STING - TARGHE ORIGINALI – SUPERPREZZO (1987)
€ 950,-- 147 175 km
- 06/1987
- 33 kW (45 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-24064 Grumello del Monte - Bergamo -
Fiat Uno Uno 3p 1.1 CS
€ 500,-- 104 000 km
- 01/1991
- 43 kW (58 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
9,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, IT-15057 Tortona AL -
Fiat Uno Turbo i.e. Racing
€ 15 500,-- 125 800 km
- 04/1992
- 87 kW (118 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-55116 Mainz -
Fiat Uno 5p 1.1 S 55cv
€ 1 000,-- 105 000 km
- 03/1992
- 40 kW (54 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-34074 Monfalcone -
Fiat Uno Fire
€ 999,-- 48 150 km
- 04/1985
- 33 kW (45 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-42100 reggio emilia -
Fiat Uno 3p 1.3t ie 105cv
€ 4 500,-- 10 000 km
- 03/1988
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-8800 roeselare -
Fiat Uno Uno 60 Super
€ 2 650,-- 72 100 km
- 05/1991
- 43 kW (58 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-51215 Kastav -
Fiat Uno Uno 1.0 45 fire
€ 3 750,-- 20 000 km
- 01/1989
- 33 kW (45 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-1271EA Huizen
Fiat Uno е от онези стари познайници, които още дълго време ще продължават да бродят по родните пътища. Италианският компакт е сред най-продаваните автомобили за всички времена, редом до класически модели като Volkswagen Beetle и Ford Model T. И как иначе? Ако ниската цена и високата надеждност са най-определящите фактори за успеха на дадена кола, то тогава минито напълно заслужено носи своята слава години наред.
Назад във времето
Fiat Uno прави своята премиера през 1983 година като наследник на модела и до самия край на производството през 1995 г. не търпи кой знае какви промени. Малкото ъгловато купе се предлага във варианти с 3 или 5 врати и изненадва приятно с обширното за габаритите си вътрешно пространство. Компактният хечбек дори се превръща в практично комби със завиден товарен обем при прибирането на задните седалки. Външният дизайн е типичен за автомобилите от онова време – ръбест и спартански, но в същото време някак симпатичен и дори каращ човек да се замисли с носталгия в миналото. Същото важи с пълна сила и за интериора, чийто грубовати линии отстъпват само на старите социалистически екземпляри. Изключение прави турбо версията и по-специално индикационното ѝ табло, притежаващо дигитални километраж и оборотомер, както и други екстравагантни решения, които в днешно време приличат повече на стара електронна игра, отколкото на какъвто и да е компонент в автомобила. Комфортът трудно може да се определи като идеален, но предвид годините на модела и категорията, в която се намира, едва ли бихме очаквали повече. Странични шумове и влага в купето също не са изключени, като най-честата причина биват износени и скъсани уплътнения по прозорците и вратите. Освен със слабата си изолация каросерията не може да се похвали и с устойчивост срещу ръжда – най-сериозният проблем на екземплярите, произвеждани до 1989 г. За щастие, инженерите от Fiat си взимат поука и стартират поцинковане на най-уязвимите детайли като калници, прагове и врати, като по този начин свеждат проблема до минимум. За търсещите богат избор от двигатели Uno разполага с пребогата гама, като за почитателите на петрола предложенията варират от 0.9 (45 к. с.) до 1.4i Turbo (114 к. с.), а за привържениците на дизела – от 1.3 (45 к. с.) до 1.4 TD (72 к. с.). В случая последните не са за препоръчване поради вероятно безкрайния си пробег и несъизмеримите разходи за последващи ремонти. Като най-оптимален вариант се явява атмосферният 1,4-литров бензинов агрегат с мощност 71 конски сили, който ускорява от 0 до 100 км за малко над 12 секунди, достига максимална скорост от 165 км/ч и харчи средно около 7 литра гориво. Освен с впечатляващи характеристики този двигател може да се похвали и с ненадмината здравина, благодарение на която често е наричан „просто безсмъртен”.
Автомобил за всеки
За тези, които нямат претенции за съвременно изглеждащ автомобил, а просто търсят надеждна кола за ежедневни нужди на ниска цена, Fiat Uno е просто перфектен вариант. Себестойността му като екземпляр втора ръка е стигнала своя предел и едва ли би се понижила повече. Но ако все пак водещ в избора е по-съвременният дизайн, то тогава друг отличен избор би бил неговият наследник – Fiat Punto.