- Начална страница
- Avtomobili
- Fiat
- Fiat Bravo
Fiat Bravo Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Fiat Bravo, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Fiat Bravo
-
Fiat Bravo 1.4 MultiAir Easy Airco Clima Dak Leder Nwe riem
€ 7 490,-- 118 967 km
- 09/2012
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
132 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5107 RJ DONGEN -
Fiat Bravo 1.4 Multiair T 140 CV S&S Emotion
€ 6 300,-- 132 168 km
- 01/2011
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-23100 Montagna In Valtellina - Sondrio - So -
Fiat Bravo FIAT Bravo 1.6 MJT 105 CV DPF Unicoproprietario
€ 3 900,-- 207 000 km
- 11/2014
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
4,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
115 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10143 Torino - To -
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Dynamic
€ 1 195,-- 269 668 km
- 02/2009
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
156 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-8345 HJ KALLENKOTE -
Fiat Bravo 1.6 MJT 120 CV DPF Dynamic GANCIO TRAINO
€ 4 650,-- 130 000 km
- 08/2010
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
4,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
125 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-27026 Garlasco - Pavia - Pv -
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Corporate
€ 3 450,-- 141 231 km
- 04/2009
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
156 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-1627 LD HOORN -
Fiat Bravo Bravo 1.4 EasyPower Easy*GPL fino al 2032*
€ 6 900,-- 106 691 km
- 07/2012
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- автогаз
-
6,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
146 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-40046 Porretta Terme - Alto Reno Terme - Bo -
Fiat Bravo 1.4 Edizione Prima apk t/m 25-03-2025
€ 2 450,-- 195 980 km
- 07/2007
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
158 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5812 AC HEIDE -
Fiat Bravo Bravo 1.6 mjt Dynamic 120cv FL
€ 3 200,-- 194 000 km
- 05/2011
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
-
4,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
120 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-14040 Castelnuovo Calcea - AT
Годината е 1995, а Volkswagen Golf владее безпрекословно компактния клас. Тогава италианците от Fiat решават, че е време техният представител в лицето на Tipo да отстъпи мястото си на нов, по-добър и по-модерен автомобил, чийто дизайн да разбие представите на потребителите в тази категория. Така се появява Fiat Bravo и още с излизането си печели титлата „Европейски автомобил на годината”. Стилният хечбек се предлага във варианти с 2 или 4 врати, като вторият е наименуван Brava за по-лесно разграничаване. На модела са присъщи приятни извивки и преливащи се по целия екстериор линии, а формата на купето и почти агресивната предница карат дори заклетите немски фенове неистово да пожелаят притежанието му. Отвътре автомобилът предлага интериор, по-съвременен и много по-различен от познатия ни по това време, а ръбестите форми и загрозяващите детайли тук не означават нищо. Макар и подвизаващи се под един и същ модел, Bravo представлява по-спортния характер на автомобила с по-прецизно управление и по-твърдо окачване, а Brava бива пригоден за повече комфорт и класифициран като малък семеен хечбек.
Плюс за двигателите, минус за обема в каросерията
Един от недостатъците на модела е тясното вътрешно пространство, което е символично дори за този клас. Задната седалка е прекалено малка и трима души на нея трудно биха определили пътуването си като комфортно. Една идея по-добре стоят нещата при Brava, но и при двата варианта багажникът със своите скромни 280 литра и висок праг правят пренасянето на големи и обемисти товари почти невъзможно. Лошо впечатление понякога оставят и кривите обшиви на тапицерията и поскърцващите по неравностите пластмаси – нещо типично за амортизиран екземпляр на стотици хиляди километри. Интегрираните двигатели биват бензиновите 1.2 (82 к.с.), 1.4 (75 и 80 к.с.), 1.6 (90 и 103 к.с.), 1.8 GT (113 к.с.), както и 5-цилиндровият двулитров HGT с мощност до 154 к.с., а също и дизеловите – 1.9 TD (75 и 100 к.с.) и JTD версията със същия обем, но със 100 или 105 конски сили. Най-оптималният при бензиновите агрегати е 1,8-литровият GT поради драстично по-голямата си пъргавина и съпоставимия разход на гориво с по-слабите варианти. Сред дизеловите мотори безспорният лидер е 1.9 JTD, на който и до днес се носи славата на неразрушим и дори почти вечен двигател. Бързото ускорение от 0 до 100 км за 10.4 секунди в комбинация с разхода на гориво, който пада под 4,5 литра в извънградски терени, го правят перфектният избор за ежедневно шофиране. Моделът е спрян от производство през 2001 г., отстъпвайки мястото си на наследника – Stilo, който след неуспеха си е прекратен и шест години по-късно Bravo прави своето триумфално завръщане, Този път се предлага само под едно наименование и единствено с 5 врати. Новата генерация е характерен италиански представител, блестящ с динамика и дизайн. Грабващият окото Bravo II се предлага с голямо изобилие от бензинови и дизелови Multijet двигатели, достигащи 165 конски сили, а в същото време толкова ефективни, че изразходват средно едва 5 литра гориво за пробег от 100 километра. Малкият хечбек, освен стилно, вече изглежда дори луксозно, а такова богато оборудване в този клас може да се намери единствено в един италиански автомобил.
Цената има значение
Пазарът за коли втора ръка е неблагосклонен към италианските коли и Fiat Bravo е типичен пример за това. Разбира се, това само трябва да радва потребителите, тъй като е изключително лесно да се намери автомобил от полуострова с прилично оборудване и добри характеристики на цени два или три пъти по-ниски от тези на немските конкуренти. Болежките на модела произхождат главно от електрониката на двигателя и именно тя е първото нещо, което трябва да се провери преди евентуална покупка. Изключвайки това, Bravo/Brava е автомобил с добра надеждност и лесна поддръжка и може би най-достъпният в категорията си.