Актуални оферти за Fiat
-
Fiat Panda 1.2 Lounge 69cv E6
€ 4 990,-- 66 000 km
- 05/2015
- 44 kW (60 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
119 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-20082 Binasco -
Fiat 500 500 1.2 by Diesel 69cv
€ 2 700,-- 207 000 km
- 03/2011
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
5,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
119 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-27020 Carbonara al Ticino - PV -
Fiat Panda Panda 1.0 firefly hybrid s
€ 10 900,-Подлежащ на отчитане ДДС - 10 km
- 06/2024
- 51 kW (69 к.с.)
- еднодневна регистрация
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-10060 Bricherasio - Torino - TO -
Fiat Scudo 2.0 MJT DPF PC Panorama 6 POSTI
€ 4 990,-- 249 000 km
- 02/2011
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
7,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
179 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10148 Torino - To -
Fiat Panda 1.0 HYBRID 69CV KM0 2024 **PACK CITY** ONLY PROMO!
€ 12 900,-- 1 km
- 10/2024
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- Eл/Бензин
-
3,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
89 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-20123 Cologno Monzese - Mi -
Fiat 500 1.2 8V Pop
€ 4 300,-- 100 524 km
- 07/2013
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-77855 Achern -
Fiat Topolino Topolino
€ 7 900,-- 2 km
- 08/2024
- 6 kW (8 к.с.)
- еднодневна регистрация
- - (Собственици)
- автоматик
- електричество
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10137 Torino - To -
Fiat Grande Punto 1.2 5 porte Active
€ 2 500,-- 170 000 km
- 11/2007
- 48 kW (65 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
139 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10155 Torino - To -
Fiat Grande Punto 1.2 8V Active
€ 902,-- 106 000 km
- 05/2009
- 48 kW (65 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-59077 Hamm
Италианска жизнерадост с модерен дизайн, компактност и ниски цени – зад това стои Fabbrica Italiana Automobili Torino , накратко FIAT, или в превод „Италианска автомобилна фабрика в Торино“. Подобно на името Audi (лат. „Слушай!“), Fiat също има латинско значение и означава почти символичното „ Това ще стане ”. Така през 50-те години чрез многомилионната продажба на моделите Seicento и Cinquecento компанията станала част от италианското икономическо чудо. Днес сърцата бият носталгично по моделите като Fiat Panda, Punto III, наследникът на модела Stilo – Fiat Bravo, както и новото издание на Fiat 500. През 1987 г. Fiat Croma станал първият в света лек автомобил с директен инжекцион. Също така към настоящия момент италианците прилагат алтернативни двигатели, 95% от които се състоят от рециклирани части на стари автомобили и от една еко концепция – ясно поставена цел в посока щадящото околната среда бъдеще на колите. Освен в автомобилния сектор индустриалният гигант се занимава и с производството на локомотиви, двигатели на самолети и кораби. Към това можем да прибавим техника за електрически централи и участие в банковия и застрахователния сектор. Сега ще ви представим как се е случило това.
Четвъртият по големина град в западна Италия е дом на Fiat от 1 юли 1899 г. Към осемте съдружници, основали компанията, принадлежи също Джовани Агнели – основател на династията Агнели, която е характерна за съдбата на Fiat до ден днешен. Като стартов капитал 30-те акционери дали на разположение 800.000 лири. Едва година след основаването на пазара излязъл първият Fiat, носещ обозначението „ 3,5 HP “ – трудно е за вярване: моделът нямал задна предавка! Също толкова изненадващ е и първоначалният брой на хора, работещи за компанията – 150, и около 30-те превозни средства, изработени през първата година. Разбира се, това не попречило на Fiat да пожъне първите си състезателни успехи скоро след основаването на компанията. С модела 24 HP Corsa, представен през 1902 г., Винченцо Ланция спечелил състезанието Sassi-Superga, a при втората италианска обиколка Джовани Агнели поставил нов рекорд с Fiat 8 HP.
Числото на заетите работници на компанията нараснало до 2.500 души до 1906 г., а две трети от продукцията била предназначено за износ. Fiat отбелязва растеж и се радва на първите си успехи благодарение на доставките си за САЩ. Успехите в състезанията продължили: Представеният през 1911 г. Fiat 300 HP Record бил създаден, за да постави нов световен рекорд по скорост. Мощният автомобил, притежаващ 290 к.с., счупил границата от 200 км./ч.
През 20-те до 60-те години Fiat пробил на световния пазар
По примера на Ford, който е пионер в областта на производството на поточна линия, през 20-те години Джовани Агнели, президент на Fiat, обновил из основи автомобилното производство. С моделите Torpedo и Spider Fiat поставил рекорди в продажбите през 30-те години. Макар че Fiat записали най-големия си успех през 60-те години – с модела Fiat 124 , както и с Fiat 127 и Fiat 128, които през 1969 г. и 1971 г. грабнали титлата автомобил на годината в Европа. Моделите постигнали големи успехи при продажбите. През 60-те години Fiat поели също други реномирани производители на автомобили. През 1966 г. Fiat придобили част от Ferrari, а през 1969 г. било поето управлението и на изпадналата във финансови затруднения марка Lancia. Съвместната работа с Ferrari скоро се изявила при новите модели на Fiat – Fiat Dino Coupé и новия Spider.
Моделите на Fiat могли да се видят не само по италианските улици, а присъствали по улиците в цяла Европа, също така в Северна и Южна Америка. Продукцията пожънала успех в световен мащаб. Модели, притежаващи лиценз от Fiat, се произвеждали в Турция, Полша, някогашния Съветски съюз и Испания. Производствените предприятия се разраснали предимно в Южна Америка.
През 70-те години Fiat изживял криза
От средата на 70-те години компанията изпаднала в криза, която в средата на 80-те години започнала да взима тревожни размери и до ден-днешен не е преодоляна изцяло. През 50-те и 60-те години Fiat се радвали на успех благодарение на производството си на изгодни автомобили, предназначени за всеки човек, но със старата си политика на производство и продажби компанията изпаднала в сериозни затруднения във времената на нарастващи изисквания относно качеството на продукцията и големите технически иновации на конкурентите. Автомобилите на компанията се смятали за пълни с грешки и малко надеждни, от където в Германия идва и подигравателния превод на съкращението Fiat „Грешка във всички части“.
Сериозен удар за Fiat представлявало повече или по-малко принудителното оттегляне от американския пазар. Причина за това бил сериозният пробив на японските коли. Преди всичко Toyota могли да се утвърдят по време на енергийната криза през 70-те години и заедно с луксозната марка Lexus изместили Fiat от пазара в САЩ. След успешните модели Punto и Panda привлекателността, която марката притежавала по-рано, се възвърнала.
Ново хилядолетие: Fiat продължава да се бори непрестанно
За да преодолее кризата, малко преди да почине през 2004 г., през 2003 г. Умберто Агнели започнал политика на преструктуриране. Оттогава Fiat води агресивна експанзивна политика, за да покори нови пазари и да си възвърне загубените такива. Обновлението на концерна и до ден-днешен не е приключило. Днешното развитие обаче се оценява положително от повечето наблюдатели. Възстановяването на изпадналия в затруднение концерн Fiat било подпомогнато благодарение на финансовата инжекция от 750 милиона евро, която семейство Агнели вложили. Произведените нови обещаващи модели или преработените стари донесли свеж импулс и трябвало да бъдат подложени на взискателни изисквания за качество. Taка през 2004 г. новата Fiat Panda спечелила отличието за автомобил на годината в Европа.
Fiat днес: възстановяването е успешно
Въпреки горчивите загуби от Fiat успели до ден-днешен да останат независими. В подкрепа на това били традиционните съдружия с PSA Peugeot Citroën , както и съвместната работа с General Motors и Tata Motors. Продажбите на новите модели са обещаващи. Така през първото тримесечие на 2006 г. Grande Punto бил най-продаваният автомобил в Европа. Продажбите на новия Fiat Bravo (Typ 198) през 2007/2008 г. надхвърлили очакванията, а новото издание на модела Fiat 500 затвърдил пазарните позиции на компанията. Fiat 500 със своя ретро дизайн и до днес се счита за култов модел.
Преглед на допълнителните линкове
- Fiat 124 Coupe
- Fiat 124 Spider
- Fiat 126
- Fiat 127
- Fiat 128
- Fiat 130
- Fiat 131
- Fiat 132
- Fiat 133
- Fiat 242
- Fiat 500 Abarth
- Fiat 500
- Fiat 500C Abarth
- Fiat 500C
- Fiat 500L
- Fiat 500X
- Fiat 595 Abarth
- Fiat 600
- Fiat 850
- Fiat 900
- Fiat Albea
- Fiat Argenta
- Fiat Barchetta
- Fiat Brava
- Fiat Bravo
- Fiat Campagnola
- Fiat Cinquecento
- Fiat Coupe
- Fiat Croma
- Fiat Dino
- Fiat Doblo
- Fiat Ducato
- Fiat Duna
- Fiat Fiorino
- Fiat Freemont
- Fiat Grande Punto
- Fiat Idea
- Fiat Linea
- Fiat Marea
- Fiat Marengo
- Fiat Maxi
- Fiat Multipla
- Fiat New Panda
- Fiat Palio
- Fiat Panda
- Fiat Penny
- Fiat Pininfarina Spider i.e.
- Fiat Pininfarina Volumex
- Fiat Pininfarina
- Fiat Punto Evo Abarth
- Fiat Punto Evo
- Fiat Punto
- Fiat Qubo
- Fiat Regata
- Fiat Ritmo
- Fiat Scudo
- Fiat Sedici
- Fiat Seicento
- Fiat Spider Europa
- Fiat Stilo
- Fiat Strada
- Fiat Talento
- Fiat Tempra
- Fiat Tipo
- Fiat Ulysse
- Fiat Uno
- Fiat X 1/9