Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
ferrari-ff-l-01.jpg

Ferrari FF

Ferrari FF Преглед

Виж подробен преглед на автомобила Ferrari FF, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още

Употребявани от:
*Най-ниска цена в AutoScout24 през изминалия месец

Също както четириместните купета на италианския спортен производител Ferrari традиционно играли една не толкова важна роля, както при конкурентите от Maserati, така бил представен Ferrari 365 GT в програмата на компанията от Маранело. В началото на 90-те години след кратко прекъсване италианците представили със серията Ferrari 456 една модерна версия на техните купета с 2+2 места за сядане, чиито дизайн впечатлявал GT купетата до Ferrari 612 Scaglietti. Когато през 2011 г. производството на Scaglietti приключило, производителят установил нови акценти при своя Gran Turismo. Под наименованието Ferrari FF от 2011 г. на пазара бил въведен четириместен автомобил с две важни нововъведения. Формата на каросерията била променена, а относно техниката за задвижване – за първи път италианците разработили в един сериен модел задвижване и на четирите колела.

Дизайнът на Pininfarina, предназначен за Ferrari FF като специална автомобилна каросерия

Досега Gran Turismo от Маранело показвал класически линии на купето, така и дизайнерската къща на Ferrari Pininfarina реализирала за FF купе във формата на шутинг брейк или иначе казано – специфичен тип автомобилна каросерия. Предимството е, че за първи път Ferrari използва специална задна конструкция. Във Ferrari FF имало на разположение багажно отделение от около 450 л. При сгънато положение на задните седалки могло да се използва почти 800 л място за багаж.

Дизайнерската концепция на Ferrari FF

Като резултат от предходната GT серия в задната част на Ferrari FF останали единствено кръглите фарове. В предната част моделът FF показва характерния овал отпред, познат от своя предшественик. Вентилационните отвори били направени по-тесни и по този начин изглеждали и по-елегантни. Като спортен контрапункт въздействат изключително високо поставените предни фарове, чиято вертикална форма била заимствана от Ferrari 458 Italia.

Ferrari FF се осланя на своя V12 двигател, благодарение на който достига до 660 к.с.

Традиционни станали четириместните купета от Маранело, оборудвани с най-мощните двигатели, които конструкторите могли да създадат. При FF изборът се опирал до двигател V12, който могъл да достигне до 485 кВт (660 к.с.) и разполагал с обем от 6,3 л. От друга страна, V12 двигателят на предшественика е скромен: Ferrari 612 Scaglietti могъл с 5,7 л обем да достигне 397 кВт (540 к.с.).

Задвижваща техника при Ferrari FF

Като един от най-бързите модели серийно производство на компанията Ferrari FF могъл да достигне от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. Максималната скорост възлизала на 335 км/ч. Освен спортните постижения при Ferrari FF имало още нещо ново: купето от Маранело било първият сериен модел, който бил със задвижване и на четирите колела.