- Начална страница
- Avtomobili
- Ferrari
- Ferrari 458
Ferrari 458 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Ferrari 458, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Ferrari 458
-
Ferrari 458 ITALIA*** V8 F1 / TAILORMADE / CERAMIC BRAKES ***
€ 184 950,-- 61 302 km
- 07/2010
- 416 kW (566 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
13,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
307 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-8870 Izegem -
Ferrari 458 Italia DCT
€ 208 000,-- 39 800 km
- 01/2011
- 416 kW (566 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
13,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
307 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-21023 Besozzo - Varese - Va -
Ferrari 458 458 Italia DCT *ONLY 2.500 KM *
€ 270 000,-- 2 600 km
- 05/2010
- 416 kW (566 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
13,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
307 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-06083 Ospedalicchio - Perugia - Pg -
Ferrari 458 Coupe 4.5 Italia dct PPF TAGLIANDO APPENA FATTO
€ 179 900,-- 37 000 km
- 06/2014
- 419 kW (570 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
8,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
320 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-29015 Castel San Giovanni - Pc -
Ferrari 458 PERFECT CONDITION + SEDILI CARBONIO
€ 189 900,-- 55 800 km
- 01/2010
- 416 kW (566 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
13,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
307 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10131 Torino - TO -
Ferrari 458 4.5 V8 Spider HELE *Keramisch*Lift*Camera*Import Z
€ 289 950,-Подлежащ на отчитане ДДС - 28 251 km
- 08/2014
- 419 kW (570 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-8281 JK GENEMUIDEN -
Ferrari 458 ITALIA Spider 1 Jahr Garantie bei Ferrari
€ 219 999,-- 34 101 km
- 08/2013
- 416 kW (566 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-55291 Saulheim -
Ferrari 458 Spider NOVITEC CARBON RACING-SEATS KERAMIKBREMSE
€ 259 900,-- 45 000 km
- 03/2012
- 419 kW (570 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
13,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
307 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, AT-3331 Kematen an der Ybbs -
Ferrari 458 Italia
€ 219 900,-- 9 544 km
- 06/2012
- 419 kW (570 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
13,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-29670 San Pedro de Alcantara
Ferrari 458 Italia е наследникът на популярния F430. Моделът е представен за пръв път през 2009 г. на ежегодното автоизложение във Франкфурт и типично за марката представлява скъпо двуместно спортно купе с изразен агресивен характер и футуристично излъчване.
Спецификации на модела
На пръв поглед почти идентичен с този на предшественика си, дизайнът на Ferrari 458 Italia е по-усъвършенстван от всякога. В проектирането му са заимствани технологични принципи от Формула 1, с които моделът става първият такъв по рода си. Придържайки се към традициите, италианските гиганти за пореден път залагат на Pininfarina за екстериора, а в създаването на вътрешното пространство активно участие взима самият Михаел Шумахер – няма по-добър начин да направиш състезателна кола от този един истински шампион да участва в нея. В интериора успешно е пренесено усещането за помещаване в болид, а почти хоризонтално разположените седалки в комбинация с леснодостъпните компоненти правят така мечтаната връзка между шофьор и кола реалност. Суперавтомобилът се задвижва от централно разположен 4,5-литров 8-цилиндров двигател с мощност 570 конски сили, който предлага ускорение от 0 до 100 км за малко над 3 секунди и достига максимална скорост от 325 км/ч. Благодарение на съвременните технологии, използвани при изработката му, V-образният мотор освен с тяга може да се похвали и с изненадваща икономия, снижавайки разхода на гориво до 13,3 литра при смесено шофиране. Предавателната кутия разполага със система с два съединителя, позволяваща точно и светкавично превключване на седемте предвидени скорости. До този момент 458 Italia е най-олекотеният автомобил до момента, а сцеплението е допълнително подобрено със свръхаеродинамичната форма на купето. Патентованите системи за блокаж на диференциала и тракшън контрол на компанията издигат стабилността на по-високо ниво, с помощта на което се постига до 32 процента по-добро ускорение при завои. Интригуващо е и чувството за значително по-висока скорост от действителната, което вероятно се дължи на впечатляващия коефициент на ускорение. Спирачният път е драстично намален благодарение на четирите вентилирани керамични спирачки, подсилени допълнително с карбон.
Другата страна на суперавтомобила
За съжаление обаче въпреки блестящите си параметри и благородно потекло Ferrari 458 Italia се слави и като злополучен автомобил, чийто грешки са допуснати не от кой да е, а от самите производители. Така например са известни случаи на пожар при 10 от първите продадени екземпляри. Причината, довела до инцидентите, се оказва лепилото на подкалника, което при високата температура, породена от триенето на гумите и асфалта, започва да пуши, а в някои случаи възниква дори огън. За щастие от италианската компания бързо поемат отговорност и заменят дефектиралите автомобили с чисто нови. И точно когато всичко се нормализира, се открива нов проблем, този път в двигателя. Множество собственици съобщават за внезапно блокиране на мотора, виновникът за което се оказва коляновия вал. От Ferrari за пореден път действат непоколебимо за отстраняване на неизправностите, но въпреки всичко остава един въпрос. Как марка с такова име и реноме си е позволила допускането на такива фрапантни грешки при изработването на един от топ моделите си? И докато за някой това може да е незначително, за много хора означава само черна точка в актива на една иначе брилянтна компания.