- Начална страница
- Avtomobili
- Daihatsu
- Daihatsu Feroza
Daihatsu Feroza Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Daihatsu Feroza, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Daihatsu Feroza
-
Daihatsu Feroza Sportrak Limited 1.6 4x4
€ 4 000,-- 152 000 km
- 08/1992
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-86368 Gersthofen -
Daihatsu Feroza Feroza+Hard+Top+EL
€ 2 300,-- 41 500 km
- 05/1991
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-94505 Bernried -
Daihatsu Feroza
€ 3 900,-- 241 349 km
- 05/1993
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-4454BC Borssele -
Daihatsu Feroza Feroza+1.6i+DX
€ 4 000,-- 120 000 km
- 01/1996
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-27036 mortara -
Daihatsu Feroza Hard Top EL II
€ 2 500,-- 487 277 km
- 12/1993
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-3313LJ Dordrecht -
Daihatsu Feroza 1.6 EL resin top
€ 1 200,-- 350 000 km
- 06/1989
- 63 kW (86 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-25043 Breno -
Daihatsu Feroza Feroza+1.6i+Must+Full+Time+resin+top
€ 4 000,-- 152 500 km
- 05/1992
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-89031 Ardore -
Daihatsu Feroza Feroza+1.6i+EL+II+Full+Time+resin+top
€ 3 800,-- 110 000 km
- 01/1991
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-56010 Pisa -
Daihatsu Feroza Feroza 1.6 SX Part Time UNICO PROPRIETARIO
€ 5 800,-- 87 000 km
- 10/1996
- 70 kW (95 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
11,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, IT-75010 Garaguso - Matera
В средата на 70-те години известният предимно със своите малки автомобили японски автомобилен конструктор Daihatsu допълва моделната си програма на родния пазар с малък джип, който бива конструиран със задвижване на всички колела и солидна рамкова конструкция за употреба и по пътища без настилка. След опита си в края на 70-те години първоначално като Daihatsu Wildcat , а по-късно като Daihatsu Rocky и също като „експортиран модел“ в Германия, японците работят върху концепцията за малък пилотен модел с подобен профил. През 1987 г. се започва производството в Япония на кръстения като Daihatsu Feroza джип. До въвеждането на Daihatsu Terios в качеството си на ново поколение малки спортни джипове (SUV) през 1997 г. Daihatsu Feroza остава в програмата за европейските пазари, въпреки че производството в Япония започва две години по-късно.
Непостоянно задвижване на всички колела за Daihatsu Feroza
С колесна база от почти 2.18 метра и обща дължина от около 3.76 метра се набива на око значителната компактност на Feroza в сравнение с моделите от производствените серии на Daihatsu Rocky, с които Feroza дели типичния офроуд стил на каросерията. Един характеризиращ признак на Daihatsu Feroza са неговите ъглово изрязани калници. От 1992 г. слиза от поточната линия второто поколение на Daihatsu Feroza с променена предна част. Техническа особеност: Daihatsu Feroza се произвежда през двете конструктивни фази в две различни конструкции с текстилен или с твърд покрив. Малкият джип разполага с непостоянно задвижване на всички колела.
Моторизации на Daihatsu Feroza
В първата конструктивна фаза японците оборудват Feroza според държавата на продажба с двигатели 1.6 литра с различни степени на мощността от 55 kW (75 конски сили) до 70 kW (95 конски сили). През 1992/1993 г. от поточната линия слиза модифицирана от италианския конструктор на каросерии Бертоне версия на Feroza с името Freeclimber с BMW двигател със 75 kW (100 конски сили) в малки на брой серии.