Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
audi-a7-l-01.jpg

Audi A7

Audi A7 Преглед

Виж подробен преглед на автомобила Audi A7, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още

Нови от:
Употребявани от:
*Най-ниска цена в AutoScout24 през изминалия месец

Audi A7 Sportback заема особено място в моделната палитра на немския топ автомобилен производител със седалище на предприятието в Инголщадт. Купето с четири врати не е разработено като другите членове на семейството на Audi, a именно – като последователен модел на вече съществуваща производствена серия, а се базира на концептуално превозно средство, което е презентирано на автомобилното шоу в Детройт през 2009 г. Audi A7 Sportback е представен за пръв път на обществеността през юли 2010 г. в Музея на модерното изкуство в Мюнхен. Немската пътната федерална служба (КВА) причислява автомобила към сегмента горен клас. И с право: за просторното купе, взето назаем от лимузините, се грижат широк спектър от двигатели , елегатно- спортен външен дизайн , както и първокласно вътрешно пространство с множество комфортни характеристики, които придават едно всеобхватно луксозно излъчване. За преки пазарни конкуренти на превозното средство се считат CLS класа на Mercedes Benz и BMW 6-ца Gran купе. Във фирмената моделна палитра Audi A7 Sportback е класиран едно ниво под новаторския модел A8.

Каросерия на Audi A7 Sportback

Дългата 4.97 метра, 1.91 метра широка и 1.42 метра висока каросерия се изгражда върху платформата на Audi A6 и се базира на по-горе спомената концепция, т.н. „Audi Sportback Concept“. С Audi A7 дизайнерите “цитират“ няколко много отличителни линии на купе 100 S от 1969 г. Към особеностите на Audi A7 принадлежи задният спойлер, който се спуска автоматично при скорост 130 км/ч и се прибира отново при скорост под 80 км/ч и се грижи за необходимото контактно налягане при високи скорости. CW-стойността, т.е. на коефициента за въздушно съпротивление на превозното средство, се намира между 28, ксеноновите фарове и LED (светодиодните) задни светлини се монтират от 2010 г. до 2014 г. на всяка отделна серия. През 2014 г. – около три години след въвеждането на пазара – Audi презентира модела A7 с нови подобрения на оптиката. Преработената версия на предницата се отличава предимно с по-тесни фарове, променена броня и по-широка охлаждаща решетка. На задната част са променени дизайнът на бронята и графиката на задните светлини. Задните светлини на всяка отделна серия имат така наречения динамичен мигач и блендите на ауспуха са вече ъглови, а не заоблени. Двигателите са също преработени от Audi и стават още по-мощни.

Отличителни признаци на оборудването на Audi A7 Sportback

За пръв път при A7 Audi предлага по желание информационен дисплей за челното стъкло (Head Up Display), който отразява скоростта, а също така и дава указания на навигационната система на предното стъкло. При отделните серии това се поема от 6,5 -инчов монитор , който се изключва от арматурното табло при пускането в действие на запалването. Модулът UMTS (модул за пренос на данни чрез специална карта) показва картини и информации от Google Earth на борд монитора и ги свързва с актуалния навигационен маршрут. Чрез WLAN-Hotspot (точка за безжичен Интернет) във вътрешността на превозното средство пътниците могат и по време на самото пътуване да сърфират в Интернет с лаптоп или таблет. Вътрешната декорация е комбинирана първокласно. Голямо преимущество на Audi A7 е щедро предлаганото пространство за модел тип купе с обширно място за краката и голям 535-литров багажник с електрически отваряща се задна врата.

Двигатели на Audi A7 Sportback

Audi предлага A7 Sportback с широка палитра от бензинови и дизелови двигатели:

  • 2.8-литров FSI двигател с директно впръскване (конструира се до 2014 г.) вдига до 150 kW (204 конски сили), а уличният момент на въртене е 280 Nm. Максималната граница достига до 235 км/ч. Двигателят изразходва 8.0 литра на 100 км.
  • Определено по-мощен е 3.0-литровият TFS (горивото се впръсква непосредствено в горивната камера и се разпръсква на ситни капчици) с 220 kW мощност (години на производство: 2010 – 2012). С момент на въртене 440 Nm бензиновият двигател ускорява за 5.6 секунди от 0 до 100 км/ч.

В дизеловия сегмент се предлагат следните двигатели:

  • 3.0-литров TDI двигател (вид дизелови двигатели с предкамерно впръскване на горивото) със 150 kW мощност, достигат до момент на въртене от 400 Nm (години на производство: 2010 – 2014). Относно разхода автомобилът с предно задвижване показва особени качества: подпомаган от безстепенната трансмисия, Audi A7 с разход от 5.3 литра дизел на 100 км при нормална работа може да се мери без проблеми със своите конкуренти с четири цилиндъра.
  • Малко по-мощен е 3.0-литровият TDI двигател с quattro задвижване на всички колела и седемходова трансмисия с двоен съединител S-tronic (конструира се до 2014 г.). 180 kW мощност ускоряват автомобила с пълен момент на въртене от 500 Nm за 6.3 секунди от 0 на 100 км/ч и до точно установена скорост от 250 км/ч. Въпреки добрата мощност, разходът е едва около 6.0 дизел на 100 км.