Audi 80 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Audi 80, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Audi 80
-
Audi 80 1.8 S H-KENNZEICHEN 1 VORBESITZER
€ 4 490,-- 93 000 km
- 01/1989
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-13581 Berlin -
Audi 80 Typ 81 Exip Alufelgen Sportsitze H-Zulassung
€ 1 750,-- 160 892 km
- 04/1986
- - kW (- к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-27612 Loxstedt -
Audi 80 Neuer lack, Schiebedach, Servo
€ 1 100,-- 179 000 km
- 03/1991
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- 5 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-49324 Melle -
Audi 80
€ 4 900,-- 103 000 km
- 04/1992
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-60388 Frankfurt/Main -
Audi 80 Audi 80 66 KW-90 PS -Automatik
€ 2 999,-- 167 000 km
- 08/1992
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
5,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
2 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-28199 Bremen -
Audi 80 1,8 Cabriolet AUTOMATIK *ORIGINAL ZUSTAND* *LEDER
€ 5 950,-- 198 754 km
- 03/1998
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-49811 Lingen (Ems) -
Audi 80 2.0 E Sehr gepflegter original Zustand!!! H-Kennz.
€ 3 800,-- 171 677 km
- 12/1991
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
7,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
78 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-72810 Gomaringen -
Audi 80 V6 Automatik Elek. Schiebedach Alu H-Tüv
€ 7 500,-- 142 000 km
- 03/1992
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-65719 Hofheim -
Audi 80 1.8s Automatik aus 3.Hand! +HU neu+Rostfrei!+
€ 3 990,-- 144 000 km
- 09/1990
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-31303 Burgdorf
Още през отдавна забравената 1966 г. се заражда най-емблематичната инглощадска лимузина, чийто прототип е известен под името F103. Шест години по-късно е представен и първият автомобил с названието Audi 80 (модификация B1), който сериозно заявява своето място при конкуренти от ранга на Alfa Romeo Alfetta и Opel Ascona. Производството е прекратено през 1996 г., когато е обявен и наследникът – Audi A4.
Началото на една нова ера
Предлагащото се като седан, а по-късно като комби и дори кабриолет возило, разполага с варианти с 2 или 4 врати, а мощностите на двигателите варират от скромните 55 к.с. до могъщите за тогава 110 конски сили. Дизайнът печели верни почитатели заради стила и качествената си изработка. Смята се, че получилият година по-късно наградата „Европейски автомобил на годината” модел, е главният виновник за успеха на Audi. От 1978 г. се произвежда и второто поколение с платформа B2, а с него и първите инжекционни системи в модела. Комби вариант все още не е наличен, а целта е конкуренция на 3-тата серия на BMW. Направени са редица подобрения по дизайна, а гамата от двигатели е обновена и лимузината се сдобива с първите си дизелови такива. Най-слабият представител на бензиновите агрегати е 1,3-литровият с 55 к.с., а най-мощният е 2,2-литровия (136 к.с.). Дизелите биват 1.6 атмосферен (54 к.с.) и турбиниран 1.6 (70 к.с). Представена е и Quattro модификация за задвижване на четирите колела. С настъпването на 1986 г. на хоризонта се появява и третата платформа Audi 80 – B3. Модификацията се отличава със своята аеродинамика и изцяло галванизираното купе, за което се предлага 12-годишна гаранция. Двигателите също са осъвременени и вече най-малкият бензинов представител е 1,600-кубиковият със 70 к.с., а на върха е премиерния петцилиндров двулитров агрегат с изкушаващите 160 конски сили. Дизелите се представляват от маломощния 1,6 атмосферен двигател (54 к.с.), неговата турбо версия (80 к.с.) и по-големия по обем, но не и по сила, 1.9-литров мотор (68 к.с.). Когато излиза последното и най-добро поколение на Audi 80 – B4 – се случва нещо неочаквано. „Яйцето”, както моделът е известен между автомобилистите, изненадващо застава редом до BMW и Mercedes и така се сформира известната „голяма троица”. Дизайнът е характерен за средния клас луксозни коли, като в много отношения надминава конкурентите си B4-ката излъчва едновременно класата на лимузина и темперамента на спортно купе. С такива съвременни аеродинамични линии не може да се похвали нито един автомобил до този момент. Интериорът на Audi 80 е също ненадминат по отношение на използваните материали и качеството на изработка. Изобилието от пространство е голямо преимущество на модела, а сравнително малкото багажно помещение до този момент е вече история. Avant версията, както е наименувано комбито на Audi, предлага още повече обем в задната секция и може да се каже, че е най-добре изглеждащото такова на пазара до този момент. Ръждата е табу при изцяло галванизираното купе и поцинкованите детайли. Комфортът е на много високо ниво, а типичното за този клас окачване предлага равномерен ход и плавно движение на автомобила. При някои екземпляри 80-ката разполага с богата гама от екстри като пълен ел. пакет, ABS, климатроник ,подгряване на седалки, кожен салон и други. B4 няма слаби места. Не правят изключение и двигателите. От скромния 1.6 (70 к.с.) до лакомия 2.8 (174 к.с.) при бензиновите и двата дизелови агрегата – 1.9 TD (75 к.с.) и 1.9 TDI (90 к.с.).
С 30-годишна история зад гърба си, но актуален и днес, Audi 80 е просто безсмъртен
Като най-оптимален вариант се явява добре познатото ни и до днес TDI. С комбинирания разход от малко над 5 литра на 100 км, присъщата му надеждност и ниските експлоатационни разходи, известният дизел остава най-добрият избор при употребяваните екземпляри. За мнозина Audi 80 е най-добрият представител на „златната епоха”, както и последният истински автомобил, направен и до този момент.