- Начална страница
- Avtomobili
- Alfa Romeo
- Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Alfa Romeo 156, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Alfa Romeo 156
-
Alfa Romeo 156 2.0i 16V Twin Spark cat Distinctive
€ 1 890,-- 139 100 km
- 05/2000
- 114 kW (155 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-10041 Carignano - To -
Alfa Romeo 156 156 SW 3.2 GTA V6
€ 16 000,-- 194 000 km
- 06/2006
- 184 kW (250 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
12,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
293 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-51100 Pistoia -
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0 16V JTS Distinctive
€ 6 500,-- 85 200 km
- 07/2005
- 122 kW (166 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-37077 Göttingen -
Alfa Romeo 156 3.2 V6 GTA
€ 22 900,-- 129 490 km
- 09/2002
- 184 kW (250 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
12,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
287 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, FR-18200 SAINT AMAND MONTROND -
Alfa Romeo 156 2.0 16V Twin Spark * TÜV bis 06/2025!!!
€ 350,-- 367 156 km
- 12/1998
- 114 kW (155 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
8,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
202 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-08525 Plauen -
Alfa Romeo 156 T.Spark,Klimaautomatik,Zahnriemen,2.Hand,
€ 1 800,-- 244 000 km
- 07/2001
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
8,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
207 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-69115 Heidelberg -
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V Selespeed Limousine
€ 24 990,-- 161 000 km
- 02/2004
- 184 kW (250 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
12,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
287 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-55252 Mainz-Kastel -
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Berlina Jungtimer
€ 3 998,-- 259 000 km
- 12/2002
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
6,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
175 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-24980 Hörup -
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v Multijet Progression Q4
€ 2 850,-- 200 000 km
- 10/2005
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
6,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-7100 La Louvière
Alfa Romeo 156 е луксозен компактен автомобил, произвеждан от италианската марка между 1996-а и 2007-а. Наследникът на Alfa Romeo 155 първоначално се сглобява във фабриката на Fiat Group в Помиляно д'Арко, а след 2002-а – и в Тайланд. Общо са произведени 168,000 бройки Alfa Romeo 156, като вариантите са седан, спортно комби и кросоувър със седем двигателни конфигурации. През 1998-а 156-цата спечели и наградата за автомобил на годината в Европа, изпреварвайки със завидна разлика Volkswagen Golf и Audi A6. Дизайнът на Alfa Romeo 156 е характерен с високите заоблени калници, ретро дръжките на предните врати, скритите дръжки на задните врати и драматично дълбоката решетка на предницата, която приема необичайно нецентрирания регистрационен номер. Автомобилът е един от първите седани със скрити дръжки на задните врати, като целта е да прилича повече на купе. Интериорът надгражда над този в Alfa Romeo 166 – дълбоко табло и елементарна централна конзола. Всичките контроли са насочени към водача в типичен за италианския спортен автомобил стил, а също толкова обичайно за по-малките автомобили – пространството за пътниците отзад е ограничено. И също по италиански Alfa Romeo 156 е направена за шофиране – пъргава и стабилна на пътя. Но е осезаемо по-практична от предишните генерации. В началото двигателите са бензиновите четирицилиндрови 16-клапанови Twin Spark (1.6-, 1.8- и 2.0-литрови), както и два дизелови агрегата – редови четирицилиндрови осемклапанов 1.9-литров и редови петцилиндров 10-клапанов 2.4-литров JTD. През 1999-а към пет и шестстепенните ръчни трансмисии са добавени петстепенната Selespeed и четиристепенната автоматична Q-System.
Завръщане към малкото комби
През 2000-та година се появява спортното комби на 156. То е определено като „лайфстайл избор, а не голям багажник“. И е точно така – мястото в багажника е малко повече, отколкото ако свалиш задните седалки на седана. Това комби запълва празнина в портфолиото на Alfa Romeo, откакто марката се дистанцира от комбито Alfa Romeo 33 през 80-те. През 2002-а 156-цата минава през първия си фейслифт – промени в интериора, стандартни стават VDC (динамичен контрол на автомобила) и ASR (управление срещу подхлъзване) системите, пасивната сигурност също е подобрена, като са добавени въздушни възглавници. 2.0-литровият JTS бензинов двигател с директно впръскване заменя 2.0-литровия Twin Spark. Единствената екстериорна разлика обаче са разликите в цветовете на страничните огледала и броните, които вече са в цвета на автомобила. В края на 2003-а е време за нов фейслифт, този път и с видима външна промяна. Предницата и задницата са с различен дизайн и 156 вече има по-агресивен външен вид. Дизеловите двигатели също са подобрени – стават по-тихи и с по-нисък разход на гориво. При употребяваните автомобили трябва да се провери състоянието на окачването. Ясно е, че винаги има по-надежден избор като BMW или Ford, но понякога трябва да решава сърцето, а не на мозъкът.
GTA версии без фейслифт
156 GTA (Gran Turismo Alleggerita) и 156 Sportwagon GTA излизат през есента на 2001-а и са задвижвани от 3.2-литров Bussone V6 двигател (кръстен на легендарния инженер на Ferrari Джузепе Бусо). GTA вариантите са оборудвани с шестстепенна ръчна трансмисия или шестстепенна Selespeed. Окачването е по-ниско и по-твърдо, спирачките са по-големи, задните калници са по-широки и има опция за кожен интериор. Освен това GTA моделите не претърпяват нито един фейслифт до края на производството си през 2005-а. Любопитно е, че макар името да предполага олекотен автомобил, GTA е по-тежка от нормалната 156-ца с 91 килограма. През 2004-а на някои пазари излезе 156 Sportwagon Q4. 4x4 системата използва три диференциала и добавя 150 килограма към тежестта на автомобила. През същата година е представен и 156 Crosswagon Q4 – кросоувър версия с по-SUV вид и увеличени офроуд способности. Според Dekra при употребяваните автомобили понякога има дефекти при въздушните възглавници и проблеми при предния мост.