Актуални оферти за Acura
-
Acura NSX Coupe *KW V5 Gewinde* ENKEI* JP Performance*
€ 99 890,-- 156 852 km
- 07/1994
- 201 kW (273 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
10,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
326 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-59872 Meschede -
Acura NSX 3.0i Leder Klima Reifen neu Sperrdiff. Bose
€ 94 999,-- 35 100 km
- 01/1991
- 201 kW (273 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-26129 Oldenburg
"
Докато немските автомобилни производители се разпростират в последните години чрез офанзива от модели и покриват с една марка целия спектър от малки автомобили до луксозни лимузини, някои от големите японски производители тръгват в друга посока. Отделно от основната си марка те налагат собствен луксозен бранд, чийто продукти се отличават с високи нива на оборудване, както и с особено мощни мотори, и постепенно засилват от 90-те години своя премиум профил в рамките на самостоятелни серии. Един пример за тази стратегия дава японският авто и мотопроизводител Honda, който присъства на световния пазар от средата на 80-те години със собствената си луксозна марка Acura.
В Европа моделите на Acura дълго време се предлагат само като вносни автомобили
Затова създаването на Acura цели на първо място да разшири към нови кръгове от купувачи обикновените модели на Honda чрез повишаване на нивото на оборудване и на двигателите. По-късно Acura започва да предлага на пазара модели, които самостоятелно е разработила на основата на технологии на Honda, и да разширява дейността си в повече държави. В Германия, Австрия и други европейски пазари обаче новите и употребяваните автомобили на японската луксозна марка остават рядкост. Причината: те се продават там като частно внесени автомобили или чрез специални вносители. Изключение представлява Русия, където Acura е представена със собствена търговска мрежа.
Под марката Acura се произвеждат лимузини, купета и SUV
До 90-те години Acura се концентрира върху различните сегменти на средния клас, в който се предлагат лимузини с класически хечбек и седан варианти. Освен това Acura представя купета на базата на своята лимузина в средния клас, както и двуврат спортен автомобил с шаси на купе в периода от 1991 до 2005 година, който се произвежда като Acura NSX отделно от версията на Honda със същото име. В началото на новия милениум японците разширяват програмата си с кросоувър и SUV, които оттогава се произвеждат в много поколения в различни серии. В последните години Acura е представена на пазара и с лимузини в компактния и средния клас, както и със SUV. Важна промяна при наименованията на моделите се случва в средата на 90-те години: Acura преминава вече към рекламиране на моделите от различните серии с буквени поредици.
Първите лимузини и купета на Acura са посестрими модели на Honda
С налагането на своята луксозна марка в Северна Америка Honda трябва първоначално бавно да надгражда програмата си от модели, с които Acura да се разграничи с течение на годините. В началната фаза Acura използва придобити от главното предприятие Honda модели като Integra и Legend, които рекламира само с леки визуални промени под своята собствена марка. От друга страна, Honda използва по-късно разработени в Северна Америка за Acura модели, за да ги продава на родния си пазар под собственото наименование на марката. Има една особеност при моделите на Acura в класа на офроуд автомобилите: предлаганите само за кратко от 1995 до 1999 година офроуд автомобили с името SLX произхождат от съдружника на Honda – Isuzu.
Компактните Acura от сериите Integra и RSX
Скоро след началото на новото хилядолетие централно място при базовите модели на Acura заема именуваната по идентичен начин при Honda производствена серия Integra. Компактните модели на японците започват да се продават от 1986 година като лимузини с четири врати, както и като купета. Запазената като премиум марка Acura предлага в Северна Америка върховия модел Integra Type R под своя бранд. През 2001 година производителят обновява наименованията и пуска на пазара компактните спортни купета под името RSX.
Компактните серии на Acura EL, CSX и ILX
Докато Integra и неговият наследник в програмата остават в САЩ, Acura представя през 1997 година в Канада една серия лимузини, която получава името EL и остава запазена само за канадския пазар. Предпоставките за това решение: Honda отваря собствен завод при съседите на САЩ и иска да създаде там самостоятелен имидж за своята луксозна марка с ексклузивния модел. Азиатците се придържат към тази стратегия и при произвежданото от 2005 до 2011 година под обозначението CSX следващо поколение на произлязлата от Honda Civic лимузина. Едва с предлагания от 2012 година в цяла Северна Америка под името ILX автомобил с четири врати производителят обединява обозначенията на своите лимузини от базово ниво.
Лимузините на Acura от сериите TL, TSX и TLX
За да отговаря на пазарните изисквания в Америка, Honda разработва различни версии в рамките на своята предлагана международно като Accord серия в средния клас, като оставя по-големите варианти на пазарите в Северна Америка. От американската версия се появява през 1995 година като наследник на Vigor Acura TL, която се произвежда до 2014 г. в четири поколения от Honda в САЩ. По-малкият европейски модел на Accord създава основата за Acura за разширяване на програмата от автомобили надолу в средния клас през 2003 година с модела TSX. През 2014 г. японците приключват двойната си стратегия за лимузини, базирани на различни модели на Accord. Те обединяват сериите в своя среден клас под името TLX.
Лимузините от серията RL и RLX са флагманите в програмата на Acura
След като Acura пуска в началото на пазара своите върхови модели под взетото от моделите на Honda име Legend, японците се позиционират самостоятелно с представената през 1995 година серия от лимузини RL. RL се произвежда до 2012 година в две поколения и поема ролята на флагман в програмата. През 2013 година наследник му става RLX, който отново се произвежда като седан с четири врати и за първи път се предлага и в една хибридна версия.
SUV моделите на сериите на Acura MDX, ZDX и RDX
За да присъства в особено важния и процъфтяващ на северноамериканските пазари сегмент на SUV, Acura разширява през 2000 година своята програма със серията на своя MDX, която заменя произхождащия до голяма степен от Isuzu SLX. MDX става разпознаваем като самостоятелен модел на марката Acura. За да стесни профила си, дъщерното предприятие на Honda пуска освен това на пазара през 2009 година едно произлизащо от второто поколение на MDX SUV купе, което обаче се произвежда като ZDX само до 2013 година и по-късно като употребяван автомобил се числи към екзотиките на Acura. Програмата е запълнена с представения през 2006 година RDX, с който Acura вече е представен и в сегмента на компактните SUV.
"